تشریح کارگاه های بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره شهید مطهری

دکتر مریم کرباسی متخصص آموزش پزشکی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و مسئول کارگاه های همایش آموزش پزشکی از برگزاری 16 کارگاه براساس مهمترین اولویت های آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره شهید مطهری دکتر کرباسی با بیان اینکه از بیش از 60 کارگاهی که برای همایش ارسال شده 16 کارگاه  در مراحل مختلف داوری برگزیده شدند گفت: از این تعداد 2 کارگاه چهارساعته به زبان انگلیسی در دو نوبت صبح و عصر و همچنین  2 کارگاه دانشجویی پیش از همایش برگزار می شود.
مسئول برگزاری کارگاه ها، با اشاره به برگزاری دوره «محیا» برای نخستین بار گفت: امسال برای اولین بار دوره مهارت های حیاتی یادگیری در آموزش با عنوان «محیا»  به مدت 8 ساعت برگزار می شود در این دوره اساتید برجسته، اموزش های لازم را به شرکت کنندگان ارایه می دهند و در پایان دوره گواهینامه صادر می شود.
وی افزود: کارگاه دیگری به زبان انگلیسی حین همایش برگزار می شود که علاقمندان می توانند بدون نام نویسی در آن شرکت کنند.
دکتر کرباسی با اشاره به نام نویسی بالغ بر هزار نفر در کارگاه های همایش آموزش علوم پزشکی گفت: بیش از 80 نفر از قبل ثبت نام کرده بودند و اکنون که نخستین روز کارگاه است؛ بالغ بر هزار نفر نام نویسی کرده اند که نشان دهنده استقبال علاقمندان به موضوعات کارگاه هاست.  
مسئول برگزاری کارگاه ها، با بیان اینکه موضوعات مهم آموزش پزشکی برای کارگاه ها انتخاب شده است افزود: این موضوعات در زمینه توانمندی های مورد نیاز عرصه بالینی، استفاده و طراحی نرم افزارها  و نحوه ارزیابی و... است. در داوری ها سعی شده تنوع موضوعات کارگاه ها مورد توجه قرار گیرد.
دکتر کرباسی در پایان سخنان خود از مشارکت و همراهی اساتید و دانشجویان و اعضای کارگروه کارگاه ها  قدردانی کرد.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *