نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه

دکتر ترابی: از ویژگی های دانشگاه نسل چهارم، حضور فعال همه اعضای هیئت‌علمی در حیطه مسئولیت اجتماعی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت: از ویژگی های دانشگاه نسل چهارم، حضور فعال همه اعضای هیئت‌علمی در حیطه مسئولیت اجتماعی است.

نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به دعوت معاونت آموزشی دانشگاه نشست معرفی وب‌سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی و برخی از اعضای هیئت‌علمی یک درصد دانشمندان جهان، روز دوشنبه  8 آبان 1402  در سالن مدافعان سلامت برگزار شد.
دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه با بیان اینکه طراحی وب سایت شخصی اعضای هیئت علمی اقدام مهم  و خوبی است و این وب‌سایت برای افراد بالینی بسیار کمک‌کننده است گفت: امکان نوبت‌دهی و معرفی پزشک و تخصص آن در این سایت فراهم شده است.
وی امکان استفاده از این وب سایت با گوشی تلفن همراه را یکی از مزایای آن خواند و افزود: برای انجام مشاوره در حوزه‌های بالینی این قابلیت مهم است.
دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه هم با تاکید بر این که وظیفه ما تلاش برای پیشرفت دانشگاه است گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با سابقه 172 ساله خود و باوجود فراز و فرودهای متعدد، همواره سرآمد بوده و پیشرفت های بسیاری داشته است.
وی با بیان اینکه از ویژگی های دانشگاه نسل چهارم، حضور فعال همه اعضای هیئت‌علمی در حیطه مسئولیت اجتماعی است افزود: بحث مسئولیت اجتماعی موضوعی است که همه افراد بالینی و غیربالینی را در برمی‌گیرد و از موضوعاتی است که زمینه مشارکت حوزه های مختلف علمی و جامعه را فراهم می کند.
دکتر ترابی افزود: در دانشگاه‌های جهان و در عرصه مسئولیت اجتماعی، اعضای هیئت‌علمی علوم پایه و بالینی  وب‌سایت شخصی دارند که از طریق آن، با صنعت و اجتماع ارتباط برقرار می کنند.  
وی توضیح داد: در رتبه بندی های بین‌المللی برای فعالیت های دانشگاه‌ها در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و برآورده‌کردن نیازهای جامعه، امتیاز در نظر گرفته‌اند و دانشگاه‌هایی که اعضای هیئت‌علمی آن، وب‌سایت شخصی با هدف برطرف‌کردن نیازهای جامعه و مسئولیت اجتماعی دارند این امتیاز را دریافت می‌کنند و ما به‌عنوان دانشگاه تراز اول در این زمینه پیشتاز  هستیم.
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با بیان اینکه راه‌اندازی این سایت برای همه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، کارکرد دارد گفت: این کارکرد در هر حوزه، متفاوت است و ضروری است همه اعضای هیئت‌علمی در این زمینه فعال باشند.
دکتر ترابی در پایان گفت: همکاران علاقه‌مند به راه‌اندازی وب‌سایت شخصی، می‌توانند با اعلام به روابط‌عمومی از خدمات بخش فنی روابط‌عمومی در این حوزه بهرمند شوند.
در این نشست حاضرین سؤالات و نقطه‌نظرات خود را در خصوص وب سایت شخصی اعضای هیئت علمی بیان کردند.

 

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نشست معرفی وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *