سومین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خون ساز ایران، جایزه ویژه دکتر قوام زاده

سومین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خون ساز ایران، جایزه ویژه دکتر قوام زاده به همت انجمن هماتولوژی و انکولوژی ایران و با همکاری پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، 21 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 12-9 در تالار شهید پیرویان بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت تحقیقات و فناوری، به نقل از پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، این جشنواره، 21 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 12-9 در تالار شهید پیرویان بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد. محورهای جشنواره به شرح زیر است:

  • پزشکی بازساختی
  • سلول درمانی
  • فن آوری محصولات سلولی
  • مطالعات علوم پایه سلولی و ترجمان بالینی

دکتر محمد واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، هدف از برگزاری این جشنواره را تعامل هر چه بیشتر مراکز پیوند سلولهای بنیادی و سلول درمانی،  بسترسازی برای بهره‌وریهرچه بیشتراز دستاوردهای پژوهشی، ارائه محصولات، تجهیزات و درمانهای مبتنی بر سلول توسط شرکتهای دانش بنیان و هم افزایی در راستای سندچشم انداز پیشرفت کشور در زمینه سلول درمانی عنوان کرد. وی در ادامه افزود: جشنواره تحقیقات برتر سلولهای بنیادی و خونساز ایران به همت دکتر اردشیر قوام زاده، استاد ممتاز هماتولوژی و انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور حمایت از طرح های پژوهشی کاربردی در زمینه دانش سلولهای بنیادی و خونساز و سلول درمانی پایه گذاری شده است.

دکتر احمد وند، دبیر اجرایی سومین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خون ساز ایران جایزه ویژه دکتر قوام زاده، نیز در ادامه تصریح کرد: در این جشنواره طرح ها و ایده های محققان کشور در قالب طرح پژوهشی، مقاله، پایان نامه و ارائه در کمیته داوری مورد بررسی  قرار می گیرد و در پایان، به سه اثر برگزیده جوایزی از سوی استاد قوام زاده اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی سومین دوره جشنواره تحقیقات برتر سلولهای بنیادی و خونساز ایران در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید خلاصه ای از اثر خود را ( یک صفحه) از طریق ایمیل جشنواره، به نشانی Ismoh.congress@yahoo.com و Ishsctsociety@gmail.com ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 اردیبهشت 1402 است.

فاطمه تقی زاده
تهیه کننده:

فاطمه تقی زاده

تصاویر

پوستر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *