لیست اخبار صفحه :629
دکتر رامین رحیم نیا: مجتمع بیمارستانی امیراعلم افتخار دانشگاه علوم پزشکی تهران است
تکریم مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید مجتمع بیمارستانی امیراعلم با حضور معاون توسعه دانشگاه

دکتر رامین رحیم نیا: مجتمع بیمارستانی امیراعلم افتخار دانشگاه علوم پزشکی تهران است

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران از خدمات مهندس مهدی لک مدیر پیشین مجتمع بیمارستانی امیراعلم قدردانی و حکم انتصاب محمود کشیر مدیر جدید را ابلاغ کرد.

برگزاری شانزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری شانزدهمین جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه کمیته بهداشت جوانی جمعیت گفت: شاخص فرزند‌آوری در خانواده‌های دو و سه فرزندی افزایش چشمگیری داشته و امید است با افزایش آگاهی و رفع چالش‌های موجود شاخص‌های ازدواج به هنگام و کاهش تک فرزندی نیز مشاهده شود.

جلسه کمیته رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه کمیته رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی تهران

هشتمین جلسه کمیته رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ با حضور معاونان بین الملل، آموزش، و تحقیقات و فناوری و مدیر روابط عمومی در سالن شورای ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

تامزآپ 13 دانشگاه علوم پزشکی تهران: فعالیت‌های رشته تخصصی پزشکی خانواده

تامزآپ 13 دانشگاه علوم پزشکی تهران: فعالیت‌های رشته تخصصی پزشکی خانواده

این برنامه تامزآپ tums up به معرفی فرصت‌های علمی خدمت به جامعه در رشته تخصصی پزشکی خانواده اختصاص دارد که در آن، دکتر نسیم عبادتی متخصص پزشکی خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون آموزشی بیمارستان ضیاییان در مورد فعالیت‌های آموزشی این مرکز و خدمات‌رسانی «درمانگاه پزشکی خانواده» به جامعه هدف توضیحاتی ارائه داد. دانشجویان دوره عمومی پزشکی در «درمانگاه تخصصی پزشکی خانواده» با گذراندن دوره کارآموزی این رشته یاد می‌گیرند که چطور آموخته‌های خود را به کار بندند و با مهارت‌آموزی به ارائه خدمات مراقبتی و آموزشی بیماران مبادرت ورزند. همچنین در این درمانگاه دانشجویان را با دستورالعمل‌های کشوری و برنامه‌های سلامت کشوری آشنا می‌کنیم و این که چطور بتوانند از پزشکی مبتنی بر شواهد برای رفع محدودیت‌های دانش خود استفاده کنند و آنها را به کار گیرند. فراگیران باید با رعایت اصول اخلاق و تعهد حرفه‌ای خدمات را به بیماران ارائه داده و پیگیر درمان آن‌ها باشند تا جمعیت سالم‌تری داشته باشیم.