فراخوان جذب همتایار سلامت روان در مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مرکز مشاوره و راهنمایی مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف فعال سازی رفتاری دانشجویان و تقویت برنامه های مشارکتی برای رفع یا کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی اوقات فراغت آنان، از بین دانشجویان عضو فعال همتایار می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان به منظور زمینه سازی، ارتقای انگیزه و روحیه مشارکت دانشگاهیان، توسعه فعالیت های اجتماعی و مهارت ارتباطی و گروهی آنان و در راستای کمک به کاهش بروز و شیوع آسیب های روانی و اجتماعی و پیرامون ترویج خدمات راهنمایی و مشاوره به دانشجویان با هدف حفظ ارتباط موثر بین مرکز مشاوره با دانشجویان، همتایار سلامت روان جذب می کند.
همتایاران پس از گذراندن دوره های آموزشی زیر نظر مرکز و با افزایش مهارت های خودمراقبتی و مشارکت جویی می توانند بر اساس توانمندی و علایق در حیطه های مختلف سلامت روان، در ارتقای سطح کیفیت زندگی خود و افراد جامعه تاثیر گذار باشند.
علاقه مندان برای ثبت نام تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند به سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی به نشانیvsca.tums.ac.ir  مراجعه و با تکمیل فرم عضویت به جمع همتایاران بپیوندند.
متقاضیان برای پاسخ به سوالات احتمالی می توانند با محدثه ابراهیمی از ساعت 15 تا 20 با شماره 88002757 تماس و یا بصورت حضوری به آدرس خیابان کارگر شمالی، مجتمع کوی علوم پزشکی، ورودی کوی دختران، مرکز مشاوره کوی مراجعه کنند.
برای ورود به لینک ثبت نام همتایاران سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی تهران، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *