گزارش تهیه مستند با موضوع "فرآیند ترک دخانیات" در مرکز خدمات جامع سلامت انبیاء در شهرستان اسلامشهر

با همکاری واحد کنترل و کاهش استعمال دخانیات در دبیرخانه سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر مستندی با موضوع فرآیند ترک دخانیات تهیه شد.

گزارش تهیه مستند با موضوع

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در راستای انتخاب مرکز خدمات جامع سلامت انبیاء به‌عنوان مرکز معین ترک دخانیات، یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ با حضور مهندس بهبویه کارشناس کنترل و کاهش استعمال دخانیات در دبیرخانه سلامت محیط کار وزارت بهداشت و خانم پیرایرانی کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان مستندی در این خصوص فیلم‌برداری شد. 
در این مستند ابتدا دکتر سارا منصف، پزشک و سرپرست مرکز توضیحاتی در راستای مراجعه افراد، نحوه غربالگری و فرآیند ارجاع ارائه کرد و در ادامه لیلا خلج، مراقب سلامت پایگاه ضمیمه مرکز، سؤالات غربالگری را از نمونه واقعی پرسیده و آموزش‌های لازم را ارائه کرد.
 حسین تیموری، کارشناس سلامت روان نیز توضیحاتی در خصوص انجام غربالگری تکمیلی و انواع مداخلات برای سطوح خطر تعیین‌شده پایین، متوسط و بالا را با تأکید بر پیگیری موارد ارائه کرد.
 در پایان برنامه مستند با دکتر فریده قاسمی، سرپرست مرکز ترک دخانیات مصاحبه‌ای با محوریت مداخلات دارویی در مراحل ترک دخانیات انجام شد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع گزارش تهیه مستند با موضوع

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *