گردهمایی بزرگ مدیران و کارشناسان منابع انسانی در نشست تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در توسعه منابع انسانی

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیشرو در کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گردهمایی بزرگ مدیران و کارشناسان منابع انسانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیشرو در کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی است گفت: این نشست فرصتی ارزشمند برای یادگیری، شبکه‌سازی و به‌روز شدن با جدیدترین روندها و نوآوری‌ها در این حوزه فراهم می‌کنند.

به گزارش سینا رسانه، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اعلام خبر حضور دانشگاه در همایش هوش مصنوعی، با اشاره به مدل 5 مرحله ای توسعه هوش مصنوعی بر اساس مدل ارائه شده توسط شرکت Open AIاظهار داشت: «دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه هوشمندسازی خدمات بهداشتی و درمانی، به دعوت برگزارکنندگان، در همایش اخیر هوش مصنوعی که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، شرکت کرد.

 در این همایش، دانشگاه اقدامات انجام شده در راستای هوشمندسازی مدیریت بهره وری پرستاران را که با بهره‌گیری از نرم‌افزار اتوماسیون اداری و چارچوب‌های مشخص به انجام رسیده است، ارائه کرد.
وی افزود: این اقدامات که در سطح کشور منحصر به فرد بوده، مورد توجه و استقبال گسترده شرکت‌کنندگان قرار گرفت. امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها در مجموعه معاونت توسعه و مدیریت منابع، مدیریت نیروی انسانی، مدیریت پرستاری، معاونت درمان و سایر بخش‌های مرتبط، شاهد دستاوردهای نوین دیگری در حوزه هوشمندسازی خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه باشیم.

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *