فیلم به وقت شام به مناسبت جشن نیمه شعبان برای دانشجویان و کارکنان دانشکده فناوری های نوین پزشکی به نمایش درآمد

به مناســبت جشن نیمه شـعبان جمعـی از دانشجویان و کارکنان دانشکده فناوری های نوین پزشکی روز سه شنبه 11 اردیبهشت 97 در سینما سپیده به تماشای فیلم به وقت شام نشستند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده فناوری های نوین جمعی از دانشجویان و کارکنان به تماشای فیلم به وقت شام اثر ابراهیم حاتمی کیا نشستند.
در این فیلم کارگردان و تهیـه کننده فیـلم تلاش کردند که مقـام والای شهید و شهادت را به گونه ای هنرمندانه به تصویر بکشند.
دکتر مسعود خسروانی معـاونت فرهنـگی و دانشجویی هـدف از برگـزاری این گـونه مناسبت های فرهنگی را این طور بیان کرد:'هدف ما اینـست که با استفاده از مناسـبت های ملی و مـذهبی بتوانیم ضمن ایجاد یک فضای با نشاط برای جامعه ی دانشگاهی اعم از دانشجو ،استاد و کارمند نقش دینداری و ولایت مداری در حفظ امنیت فیزیکی و معنوی کشور را بیان کنیم و نگذاریم ایثار گری های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم به فراموشی سپرده شود.
به وقت شام قصـه ی دو خلبــان پدرو پسر ایـرانی را روایـت می کند که قصـد دارنـد مردم را از محاصره ی داعــش خارج کنندو مامــوریت ویژه ی آن ها به پرواز در آوردن هـواپیمایی در تـدمر به سمت دمشق  است. اما در این راه مشــکلات زیادی در انتــظار آن هاست. این دو خلبـان پدر و پسر فیلم را به اوج هیـجان رسـانده و بیننده را روی صندلی سینما میخکوب می سازند.
حاتمی کیا در به تصـویر کشیدن قسـاوت داعـش درخشـان عمـل کرده است و این فیلم توانسته در جذب مخاطب بسیار عالی عمل کند.
در این فیلم خلبـان ها و مسافـرین هواپیـما به دست داعـش اسیر و شکنجه می شوندو در نهایت خلبـان  پسر مامـوریت خود را به خوبی انجام داده و پدر و مردم را از محاصره ی داعش خارج میکند و خود خلبان پسر به مقام رفیع شهادت نائل می شود.
در پایان حاضرین در سینما از تماشای این فیلم استقبال کردند.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: