بازدید معاون و کارشناسان حوزه مدیریت بازرسی دانشگاه از وضعیت صیانت از حقوق شهروندی در معاونت درمان دانشگاه

با حضور معاون و کارشناسان دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، وضعیت صیانت از حقوق شهروندی در معاونت درمان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، معاون و کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، دوشنبه 30 دی 1398 برای ارزیابی وضعیت صیانت از حقوق شهروندی در این معاونت با حضور در واحد های معاونت درمان از نزدیک در جریان چگونگی خدمات رسانی کارکنان به ارباب رجوع و فرایند کارها قرار گرفتند.
همچنین در حاشیه این بازدید، جلسه ای با حضور دکتر حجت رحمانی مشاور اجرائی معاون درمان، دکتر پیمانه گوران معاون دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، کارشناسان مدیریت بازرسی و بهاره بهزادپور کارشناس امور اداری معاونت درمان برگزار شد.
در این نشست، دکتر رحمانی ضمن تشکر از حضور همکاران محترم حوزه مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در معاونت درمان، بر اهمیت موضوع مشتری مداری تاکید کرد و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور حوزه معاونت درمان خواند.
صیانت از حقوق شهروندی
گوران با بیان اینکه ارزیابی شاخص های صیانت از حقوق شهروندی در هر سازمان در حقیقت ارزیابی عملکرد مدیران آن سازمان نیز هست، افزود: کسب امتیاز بالا از این چک لیست ها نشان می دهد مدیران سازمان، استانداردهای لازم را رعایت می کنند و علاوه بر کیفیت خدمات، حقوق مراجعین را هم در نظر می گیرند.
در ادامه بهزادپور مستندات لازم را بر اساس چک لیست های ارزیابی عملکرد صیانت از حقوق شهروندی ارائه کرد.

خبرنگار: نجمه باهو

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو