• تاریخ انتشار : 1400/04/21 - 07:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 349
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار بیمارستان فارابی برگزار شد

بررسی برنامه های آموزشی جدید واحد بهداشت حرفه ای بیمارستان فارابی برای کارکنان

در جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار بر حفظ سلامت کارکنان باردار و عدم فعالیت در محیط های پرخطر و برگزاری دوره های آموزشی در زمینه کووید-19 برای کارکنان درمانی تاکید شد.

جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار این مرکز بامداد دوشنبه 21 تیر 1400 با حضور دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این بیمارستان به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار شد.
در آغاز این کمیته الناز نصیرلو، مسئول بهداشت حرفه ای بیمارستان، گزارشی از روند برنامه عملیاتی بهداشت حرفه ای با محور کنترل صدای هوای فشرده ارائه و پیشنهادها و راهکارهای خود را مطرح کرد. همچنین نتایج ارزیابی ها بعد از انجام اقدامات اصلاحی نیز توسط وی ارائه شد. نصیرلو سپس به نامه ها و دستورالعمل ارسال شده از معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کووید-19 برای حفظ جان مادر و فرزند، این معاونت تاکید بر حفظ سلامت کارکنان باردار و عدم فعالیت در محیط های پرخطر دارد.
وی در ادامه با از وبینار آموزشی ایمنی و سلامت شغلی برگزار شده گفت و افزود: این وبینار با امتیاز بازآموزی از آکادمی برای گروه پرستاری برگزار شد و به دلیل استقبال از این برنامه آموزشی سعی بر این داریم تا در نیمه دوم سال نیز وبینار آموزشی برای کارکنان درمانی برگزار کنیم.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 193259
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *