• تاریخ انتشار : 1403/08/07 - 12:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور شهرستان اسلامشهر

با مشارکت واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و دانشگاه پیام نور شهرستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته سلامت روان، میز خدمتی با هدف اطلاع رسانی و سلامت برپاشد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این برنامه که سه شنبه اول آبان 1403 در این دانشگاه برگزار شد ضمن حضور کارشناس سلامت روان، کارشناس تغذیه و مراقب سلامت، تن سنجی، مشاوره سلامت روان و تغذیه انجام و در راستای برنامه جوانی جمعیت و باروری سالم نیز مشاوره هایی به شرکت کنندگان داده شد.

در راستای برنامه سفیران سلامت دانشجویی نیز از میان دانشجویان سفیر سلامت جذب و آموزش داده شد.

در حاشیه برنامه برنامه غربالگری فشارخون با کنترل فشارخون انجام و موارد مورد نیاز به پیگیری به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع شد.

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 282520
محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور شهرستان اسلامشهر برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور شهرستان اسلامشهر برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور شهرستان اسلامشهر برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور شهرستان اسلامشهر