برگزاری اردوی تفریحی-ورزشی ویژه کارکنان دانشکده توانبخشی

به همت شورای ورزشی، معاونت فرهنگی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشکده اردوی تفریحی ورزشی به کاخ موزه سعد آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این اردو روز یکشنبه 26 دی ماه 1400 به مقصد کاخ سعدآباد ویژه کارکنان برگزار شد.
در این اردو که با حضور حدود 30 تن از همکاران و اعضای هیئت علمی برگزار شد؛ پس از صرف صبحانه، برنامه پیاده روی در محوطه کاخ سعدآباد که با بارش برف زمستانی همراه بود آغاز و سپس از چهار موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد، موزه اتومبیل های سلطنتی، موزه هنر ملل و کاخ سبز سعدآباد بازدید شد.
مجموعه فرهنگی-تاریخی سعد آباد، در دره دربند، شمالی‌ ترین و خوش آب و هواترین منطقه تهران واقع شده و یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مجموعه موزه های ایران و تهران است که بازدید از آن می تواند خاطره انگیز باشد. این مجموعه دارای کاخ و موزه های متنوع و ارزنده ای است که آثاری از هنر ملت های مختلف جهان نیز در موزه هنر ملل این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.
این اردو در راستای برنامه های شورای ورزشی دانشکده و با هدف ایجاد نشاط در همکاران برگزار شد و با گرفتن عکسهای یادگاری و پذیرایی ناهار به پایان رسید.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *