• تاریخ انتشار : 1400/12/16 - 14:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 235
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بررسی مسائل اورژانس بیمارستان شریعتی و راهکارهای ارتقای خدمات

راهکارهای ارتقای خدمات اورژانس بیمارستان شریعتی در جلسه‌ای با حضور مسئولان بررسی شد.

برگزاری جلسه بررسی مسائل اورژانس بیمارستان شریعتی و راهکارهای ارتقای خدمات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه یکشنبه 15 اسفند ۱۴۰۰ به ریاست دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی و با حضور دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان، دکتر محمد عبدالهی مدیر درمان،دکتر حجت واحد رئیس اورژانس، دکتر داود نوروزی مدیر اورژانس، مهین سعید مدیر پرستاری، سوپروایزران و سرپرستاران اورژانس برگزار شد. در این جلسه دکتر جمشیدی پس از ارائه گزارش روند خدمات اورژانس و فرایندهای پذیرش و درمان، نظم و مسئولیت پذیری کارکنان اورژانس را بسیار مهم دانست و گفت: این مهم است که به بیمار توضیح داده شود در اورژانس چه کاری برایش انجام می‌شود. دکتر جمشیدی همچنین ارائه بازخورد و انتقاد پذیری را یکی از راه‌های مؤثر در بهتر شدن کیفیت خدمات دانست و افزود: کنترل خشم و ارتقای هوش هیجانی کارکنان اورژانس بسیار مهم است چون بیماران با شرایط ویژه به اورژانس مراجعه می‌کنند.

در این جلسه دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی بخش اورژانس را پیشانی بیمارستان توصیف کرد و گفت: بیماران ما عمدتاً از اورژانس وارد بخش‌ها می‌شوند بنابراین  خدماتی که در اورژانس می‌دهیم بسیار مهم است.
هدف این است که در آموزش‌ها و برنامه‌ها ارتقا کیفیت داشته باشیم تا  بیمار در اورژانس رضایت داشته باشد. دکتر جعفری همچنین تریاژ را به‌عنوان پیشانی اورژانس دانست و تعدیل نوبت‌های کاری سنگین را ارتقای کیفیت کار همکاران در تریاژ مؤثر دانست.
دکتر حجت واحد رئیس اورژانس بیمارستان شریعتی نیز در این جلسه حضور مؤثر سوپروایزرهای عصر و شب از نقاط قوت دانست و گفت: تلاش برای بهتر شدن در اورژانس به وضوح بین همکاران اورژانس دیده می‌شود.
در این جلسه همچنین گزارشی از میزان وبینارهای آموزش پرستاری، میزان اثربخشی آموزش به بیمار، بازخوردهای برگزاری کارگاه‌های آموزش به بیمار و مدیریت منابع انسانی و ضریب نیرو به تخت و شاخص نیروی حرفه‌ای شاغل در اورژانس و اقدامات اصلاحی مورد نیاز در بخش ارائه شد.

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 209494
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *