برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای کمیته های دانشگاهی مرتبط با سلامت نوزادان

نشست مشترک اعضای کمیته های دانشگاهی احیای نوزاد، مرگ و میر پری ناتال، ارتقاء سلامت مادر و نوزاد با هماهنگی گروه سلامت مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان برگزار شد.

گالری عکس

نشست مشترک اعضای کمیته های دانشگاهی مرتبط با سلامت نوزادان (کمیته های احیای نوزاد، مرگ و میر پری ناتال، ارتقای سلامت مادر و نوزاد) با هماهنگی گروه مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان، روز سه شنبه 7 اسفند 97 در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد. و در آن مدیر درمان دانشگاه، مدیر گروه اطفال و نوزدان، مدیرگروه بیهوشی، دکتر حیدرزاده و دکتر حبیب اللهی از اداره سلامت نوزادان وزارت متبوع، نظری و احمدی کارشناسان مامایی معاونت درمان و سایر اعضا حضور داشتند.
دکتر شباب مدیر درمان ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تشکر از اعضاء هیئت علمی دانشگاه بابت همراهی در اجرای برنامه ها و دستورالعمل های نوزادان در طی سال 97، ارتقاء سلامت نوزادان را به عنوان یکی از سیاست های مهم این معاونت دانست.
در این جلسه احمدی کارشناس نوزادان ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده این معاونت در حوزه برنامه های نوزادان ابلاغی وزارت متبوع طی سال 97 ، به طرح چالش های موجود در راستای ارائه خدمات استاندارد به نوزادان در سطح دانشگاه نیز پرداخت.
دکترحیدرزاده رئیس اداره سلامت نوزادان درخصوص سامانه مادر و نوزاد سال 98 توضیحاتی ارائه و بر اهمیت ثبت صحیح و به روز اطلاعات در سامانه یادشده به منظور برنامه ریزی و سیاست گزاری صحیح در حوزه وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد.
در این جلسه کارشناسان مسئول ثبت تخصصی اطلاعات نوزادان بستری در بخش های مراقبت های ویژه مراکز تابعه حضور داشتند و به سوالات ایشان در مورد مشکلات و موانع موجود در راستای نحوه ثبت اطلاعات در سامانه مذکور توسط رئیس اداره سلامت نوزادان پاسخ داده شد.

خبرنگار و عکاس: نجمه باهو

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو