برگزاری دومین جلسه مورنینگ مجازی بیماران بستری کووید 19 در شبکه اجتماعی اختصاصی درمان دانشگاه به میزبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

با حضور اساتید گروه‌های تخصصی عفونی، ریه، داخلی و مراقبت های ویژه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص فرآیندهای درمان بیماران بستری مبتلا به کرونا تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر پازوکی متخصص داخلی و مسئول هماهنگی این نشست در این خصوص گفت: با همکاری ستاد معاونت درمان دانشگاه و میزبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دومین جلسه مورنینگ مجازی ساعت 8 تا 9، پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 با موضوع تحلیل فرآیندهای درمان بیماران بستری کووید 19 از طریق شبکه اجتماعی اختصاصی درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و در آن دکتر کاظمی زاده فوق تخصص ریه، دکتر آرش سیفی متخصص عفونی، دکتر رمضانی فلوشیپ ICU، دکتر زارعی و دکتر پارسا متخصصان داخلی، دکتر حسینی رزیدنت سال 3 داخلی به‌صورت لایو با گروه‌های مختلف درمانی از سایر بیمارستان‌های دانشگاه و کشور تجربیات و دانش خود را در درمان بیماران بستری مبتلا به کرونا به اشتراک گذاشتند.
وی افزود: در این مورنینگ مجازی از نحوه خدمات ارائه‌شده به یکی از بیماران بستری کووید در بخش داخلی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در محورهای مدیریت تنفسی، داروهای تجویز شده در فازهای مختلف بیماری، مدیریت آب و الکترولیت، پیگیری آزمایش‌های ضروری و ... بحث و تبادل‌نظر شد.
همچنین در این جلسه در خصوص تأثیر حضور پزشکان در رسانه‌ها برای کمک به جلوگیری از تشویش اذهان عمومی در شرایط پاندمی کرونا و نیاز جامعه به اطلاعات علمی درست در خصوص پیشگیری و نوع رفتار ویروس کووید 19 صحبت شد.
برای شرکت در این جلسه می‌توانید از طریق لینک https://ssn.tritapp.net/sn/tumstreatment اقدام کنید.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *