بررسی طرح شیوه نامه خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران

تاکید دکتر رامین رحیم نیا بر ترسیم نقشه راه در برنامه ریزی فرآیندهای امور خیرین

نشست بررسی «طرح شیوه نامه مدیریت سازمان های مردم نهاد، خیرین سلامت و اوقاف دانشگاه علوم پزشکی تهران» با حضور معاون توسعه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در جلسه گزارش صبحگاهی(morning Report) کاری چهارشنبه 4 مرداد ۱۴۰۲ معاونت توسعه با محوریت بررسی «طرح شیوه نامه مدیریت سازمان های مردم نهاد، خیرین سلامت و اوقاف دانشگاه علوم پزشکی تهران» برگزار شد. 
دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه امور مربوط به خیرین حوزه سلامت در دانشگاه باید مستند شود؛ گفت: مدیریت دانش در امور خیرین حوزه سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: فرآیندهای کاری امور خیرین باید منسجم و با برنامه ریزی باشد و با هدف از پیش تعیین شده از حمایت های خیرین بهره بگیریم.  
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه تاکید کرد: ترسیم نقشه راه در برنامه ریزی فرآیندهای امور خیرین در چشم انداز و برنامه های دانشگاه نقشی اساسی دارد. 
در ادامه دکتر زهرا حسینی تبار مدیرسازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه به «طرح شیوه نامه مدیریت سازمان های مردم نهاد، خیرین سلامت و اوقاف دانشگاه» اشاره کرد و افزود: این شیوه نامه به اهداف کلی واختصاصی پرداخته و با هدف ارتقا فرهنگ کارهای خیر در حیطه سلامت تدوین شده است در این شیوه نامه ازسیاست گذاری مدیریت خیرین برای واحدهای تابعه و برای جذب و نگه داشت خیرین ارجمند سلامت مواردی مطرح شده است. 
وی خاطر نشان کرد: مددکاران بیمارستان در اکثر بیمارستانهای تابعه به عنوان رابط خیرین با مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در ارتباط هستند که به صورت فصلی گزارشات کمک ها و مشارکت خیرین در قالب کمک های نقدی، غیر نقدی، تجهیزاتی و عمرانی را به این مدیریت ارسال می کنند. 
نوضیح اینکه با توجه به بررسی طرح شیوه نامه خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیران معاونت توسعه در خصوص این موضوع نظرات ارزشمند و سازنده خود را بیان کردند. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *