تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه بر تدوین برنامه نشاط در دانشگاه

دکتر ترابی گفت: هیچ چیز کاملی جز خداوند در این دنیا وجود ندارد، هر چیزی ممکن است یک نقصی در درونش داشته باشد ولی آن کسی که به جمال نگاه می کند شاد و موفق می شود و آن کسی که به نقص نگاه می کند ناامید می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهارشنبه 22 مرداد99، نشست کمیته سرآمدی برندینگ دانشگاه با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و اعضا، نشست برگزار شد. 
در این نشست نسیبه جلالوند مطالبی را پیرامون هویت دیداری و مستندات موجود در دانشگاه با ارائه پاورپوینت بیان و پیشنهاداتی نیز ارائه کرد و حاضران هر کدام نظرات و پیشنهاداتشان را در خصوص مطالب گفته شده بیان کردند و با جمع بندی مطالب توسط دکتر ترابی مقرر شد دستورالعملی در این خصوص تهیه و ارائه شود. 
در ادامه دکتر ترابی با تاکید بر نقش روابط عمومی در هویت سازی در دانشگاه گفت: تهيه و انتشار خبر باید حداکثر  10 تا 15درصد از ظرفيت  روابط عمومی را به خود اختصاص دهد که در حال حاضر بخش اعظم فعالیت های را به خود اختصاص داده است لذا تلاش می کنیم تا این را اصلاح کنیم و به یک تعادل جديدی در حوزه معماری برند برسيم که دانشگاه بتواند در تمام ابعاد بزرگی خودش را نشان دهد.
وی افزود: آرم دانشگاه هم مانند اسم فامیلی می ماند و در واقع نمایانگر هویت است و و اگر آن را بگیریم انگار هويت را گرفته ایم، اولش شاید کمی واحدی ذوق کند که اسم کوچکش بزرگ شده ولی بعد از مدتی دچار احساس کمبود می شود که این سازمان از کجا آمده است و این مورد آیا به او کمک می کند یا اینکه کوچکش می کند. 
سپس دکتر ترابی بر تدوين برنامه نشاط دانشگاه تاکيد کرده و گفت: واقعیت آن چیزی است که در ذهن خلق میشود نه آن چیزی که الزاما در بیرون ما وجود دارد. پس اگر مثبت اندیش باشیم واقعیت ما واقعیت کاملتری است و اگر مثبت اندیش نباشیم واقعیت ذهنی ما ناقص است  واقعیت هم در ذهن ما می تواند معلول باشد و می تواند کامل باشد بستگی دارد زمانی که ما با هر پدیده برخورد میکنیم قسمت منفی اش را نگاه کنیم یا مثبتش را مانند دو فردی که یک گلی را نگاه می کنند یکی می گوید چه رنگ زیبایی و دیگری می گوید خار گزنده ای دارد با اینکه هر دو دارند یک گل را نگاه  می کنند . منتها دو برداشت در ذهن شان ایجاد می شود چون آن به جمال گل نگاه میکند و آن یکی به نقص گل؛ ولیکن آن کسی که به جمال نگاه می کند شاد و موفق می شود و آن کسی که به نقص نگاه می کند ناامید می شود و نا موفق تر.
توضیح اینکه اعضا این کمیته به صورت مشخص در مورد عناصر تاثیرگذار هویت با توجه به اهداف کمیته سرامدی در دانشگاه، مطالبی را هر هفته ارائه کرده و به نقد و بررسی آن پرداخته می شود.   

 

 
 
 
نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

نسیبه نصیرپور

نسیبه نصیرپور

99/05/27 - 11:13

با سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی جناب دکتر ترابی و همه همکارانی که در این تیم و در کل واحدهای روابط عمومی دانشگاه، انقدر زحمت می کشند. سپاس از جاری کردن استراتژی های چنین پویا و به روز در جهت هم افزایی و تعالی کل مجموعه دانشگاه. از طرف مجموعه داروخانه های دانشگاه خدا قوت عرض می نمایم . در پناه حق، پرتوان و پر نشاط باشید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *