تاکید معاون درمان دانشگاه بر انجام اقدامات ساده و کم‌هزینه‌ که منجر به ایمن‌تر شدن واحدهای دانشگاه می شود

جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دانشگاه یکشنبه 14 دی 99 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دانشگاه با حضور دکتر سید فرشاد‌‌ علامه معاون درمان دکتر مهرداد احمدی سرپرست اداره نظارت و اعتباربخشی، دکتر معصومه عباسی از دانشکده پرستاری، پروین جانانی از اداره کاهش خطر بلایا معاونت بهداشت، محمد نصری از مدیریت حراست، یوسف مسعودیان از مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد، مهندس حمید عبدالله نیا و مهندس محمدحسین تمنایی از دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی معاونت توسعه و رقیه چمانی و زلیخا محمدپور از مرکز مدیریت خطر حوادث و پدافند غیرعامل معاونت درمان یکشنبه ۱۴ دی ۹۹ برگزار شد.
دکتر علامه در این جلسه بر ارائه گزارشی از اقدامات ساده و کم‌هزینه‌ای که امکان ایمن‌تر شدن واحدهای دانشگاه را فراهم می‌کند، تغییر تفکر مدیران ارشد سازمان‌ها در خصوص ایمن‌سازی ساختمان‌ها و آموزش‌های لازم در این زمینه تأکید کرد.
مهندس نصری نیز به ارائه گزارشی از انواع خطرهای سایبری، حریق و ورود غیرمجاز به زیرساخت‌ها و اقدامات لازم شامل آموزش، ایمنی، پیشگیری و پایش مستمر پرداخت و بررسی انواع تهدیدها و ارائه راهکارهایی بدون تحمیل شدن هزینه به واحدها همراه با بازدیدهای تخصصی را امری مهم برشمرد.
در این جلسه در خصوص سناریو زلزله تهران و ابعاد آن برای مانور دور میزی پرداخته شد. همچنین گزارش تیم ارزیاب ازنظر وضعیت ایمنی، تعیین ابلاغ و شرح وظایف تیم ارزیاب ایمنی، تبیین نقش Eoc در دانشگاه، وضعیت امنیت سازه ساختمان حافظ، پیگیری وضعیت دسترسی مترو در بیمارستان امام خمینی (ره) و ‌پیگیری دو‌منظوره سازی پارکینگ بیمارستان امام خمینی (ره) بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.
 
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *