تبریک سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه به مناسبت 5 شهریور، روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی و روز داروساز

دکتر مجتبی مجتهد زاده نوشت: داروسازان، میراث داران به حق دانش کهن داروسازی کشور، در پاندمی کرونا نیز چون همیشه، پرچمداران ارائه خدمات دارویی در کنار سایرعزیزان کادر درمان بودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه (13 آبان)، دکتر مجتبی مجتهدزاده سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، در آستانه پنجم شهریور ماه، سالروز بزرگداشت محمد بن زکریای رازی، روز داروسازی را به همه داروسازان میهن عزیزمان که در تمامی ایام تعطیل و غیرتعطیل، بحران ها و به خصوص در پاندمی اخیر حتی با به خطر انداختن جان خود، رسالت خویش را متعهدانه انجام می دهند، تبریک گفته و ضمن یادآوری جایگاه گرانقدر تمامی شهدای سلامت و درگذشتگان دوره پاندمی کرونا از جمله داروسازان گرانقدر دانشکده وزین داروسازی و مجموعه داروخانه های دانشگاه، یاد و خاطره شهیده سلامت "دکتر زهراء خدابنده لو، داروساز با اخلاق داروخانه انستیتو کانسر مجتمع امام خمینی (ره) را نیز گرامی داشت.   
بخشی از متن پیام تبریک دکتر مجتبی مجتهدزاده به شرح زیر است:
"یا طبیب من لا طبیب له"
از مژده ی حبیب دلم شاد و خرم است...
با سلام محضر همکاران عزیزم
ضمن گرامیداشت  روز سترگ داروساز، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس تلاش های متعهدانه شما بویژه در دوران پرمحنت و سیاه پانادمی هیولای تاجدار،کوید-۱۹، صمیمانه ترین تبریکات خود را محضرتان تقدیم نمایم.
رجاء واثق دارم که با همت و حمیت شخصیت های اندیشمندی چون شما ،علوم دارویی، در سطوح مختلف خدماتی با نگاه Translational Pharmaceutical Sciences & Technology در پرتو الطاف یزدانی فراگیر شود و چراغ راهنمای ما برای ارایه ی خدمت و الگو برای بشریت باشد و موجبات رشد و اعتلای علمی کشور فراهم گردد.
در پناه حق حکیم پایدار و سرخوش و سرزنده باشید که خداوند نورش را بکمال می رساند.
درصورت تمایل برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، می توانید به اینجا مراجعه فرمایید.
 
نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *