تبلیغات محلی مجدد در مقابله با کرونا با مشارکت سازمان فضا و زیباسازی شهرداری مرکزی و شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مشارکت و تعامل نزدیک معاونت سازمان فضا و زیباسازی شهرداری مرکزی شهرستان در تبلیغات محلی برای مقابله با کرونا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، زینب ایمانی، کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت شبکه در خصوص تبلیغات محیطی و تاثیر آن بر اطلاع رسانی عمومی گفت: هر شیوهای در عرصه تبلیغات کارآیی و تاثیرگذاری خاص خود را دارد و بنا بر محتوا و مخاطب در شرایط مختلف، از روشهای گوناگون استفاده میشود. تبلیغات محیطی یکی از راههای ارسال پیام است که بیشتر در فضای باز شهرها و جادههای پر تردد استفاده میشود..
وی در ادامه افزود: تبلیغات محیطی یکی از شکلهای تبلیغاتیست که برای اطلاعرسانی، متقاعدسازی و فرهنگسازی یک مفهوم، پدیده یا فروش یک کالای تجاری عمل میکند. این شیوه تبلیغات به دو دسته کلی تقسیم میشود؛ نخست، تبلیغاتی که میخواهند کالایی را بفروشند و تبلیغات محیطی در حوزه تجاری محسوب میشوند. دسته دیگر، تبلیغات محیطی فرهنگی هستند که آگاهیبخشی و اقناع در حوزه کرونا به نوعی تبلیغات محیطی فرهنگی محسوب میشود.
ایمانی همچنین اظهار داشت که با توجه به خیز چهارم بیماری و اهمیت اطلاعرسانی به عموم شهروندان برای ماندن در خانه و رعایت محدودیتهای ابلاغی ستاد مقابله با کرونا برای کاهش موارد ابتلا و مرگومیر با مشارکت سازمان فضا و زیباسازی شهرداری مرکزی شهرستان تعدادی بنر اطلاعرسانی در سطح مناطق پرتردد نصب شد.
این کارشناس مسئول در پایان از همکاری و مشارکت شهرداری مرکزی و سازمان فضا و زیباسازی شهرداری در تمام مناسبتهای بهداشتی و بسیجهای اطلاعرسانی بویژه شرایط بحرانی همچون شیوع بیماری کرونا برای پیشبرد اهداف در سطح ملی بسیار قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت همهجانبه بهویژه عموم مردم بهزودی بیماری منحوس کرونا را نیز شکست دهیم.
نظر دهید