تیم‌مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی توسعه خدمات سرپایی بیماران را بررسی کردند

تیم ‌مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی به موضوع توسعه خدمات سرپایی بیماران و بررسی فرایند های جاری بیمارستان پرداختند.

تیم‌مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی توسعه خدمات سرپایی بیماران را بررسی کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه یکشنبه هفتم اسفند 1401 با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه بیمارستان شریعتی برگزار شد.در این جلسه دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در ابتدا از طیبه زرچینی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی خواست گزارشی از تعدادبیماران بستری در بیمارستان ، بیماران اورزانس و همچنین بیماران کرونا ارائه دهد. رئیس بیمارستان شریعتی در ادامه به موضوع آموزش دستیاران اشاره و بر نظارت بر برنامه ریزی های آموزشی دستیاران تاکید کرد.راه اندازی کلین روم و تجهیز بخشی برای برای ارائه خدمات سرپایی بیماران از جمله برنامه هایی بود که دکتر جمشیدی درباره آن ها صحبت کرد. ‌

جلسه تیم مدیریت و رهبری بیمارستان ادامه گزارشی از برنامه های معاونت پژوهشی و برگزاری جشنواره پژوهشی بیمارستان ادامه یافت. سپس دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی درباره پست برق ، هزینه وسایل و تجهیزات برای تعمیرات پست برق بیمارستان صحبت کرد . همچنین وی افزود: در این رابطه با معاونت توسعه دانشگاه هماهنگی های لازم انجام شده است . یگر برنامه های پشتیبانی بیمارستان از جمله ساخت پارکینگ و جابجایی واحد های اداری نیز مطرح شد.  دکتر جعفری درادامه درباره برنامه حضور اعضای هیات علمی و آمادگی فهرست نوبت حضور استادان و‌خدمات درمانگاه های سرپایی در ایام تعطیل صحبت کرد.

همچنین دکتر مرجان یغمایی درباره فعالیت های بین الملل بیمارستان توضیح داد. آماده سازی فرم ثبت نام فعالیت های بین الملل بیمارستان شریعتی و ثبت نام اعضای هیات علمی و اجرای برنامه مشترک کیس پرزنتیشن که با استقبال فراوان مواجه بود از جمله مسایلی بود که در این جلسه درباره آن صحبت شد.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *