جشن دانش آموختگان فوق تخصصی و متخصصان قلب و عروق در مرکز قلب تهران

جشن دانش آموختگان فوق تخصصی و متخصصان قلب و عروق در مرکز قلب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز پنجشنبه 20 آبان جشن فارغ التحصیلی 15 فلوشیپ و 15 دستیار قلب و عروق در سالن آمفی تئأتر مرکز قلب تهران برگزار شد.
همچنین در این مراسم 19 نفر از رزیدنتهای جدید الورود به معرفی خود پرداختند و 30 نفر از دستیاران و فلوشیپهای دانش آموخته نیز با حاضر شدن روی سن به معرفی و سوابق خود پرداختند.
جشن فارغ التحصیلی با حضور دکتر فراهانی رئیس مرکز قلب، معاونان، استادان، پزشکان و خانواده های فارغ التحصیلان برگزار شد.
دکتر مجتبی سالاری فر معاون آموزشی مرکز با تبریک به دکتر واشقانی فراهانی به عنوان رئیس جدید مرکز قلب به وی خیر مقدم و آرزوی موفقیت کرد.
معاون آموزشی مرکز گفت: رزیدنت های جدید طبق برنامه آموزشی و شیوه نامه مرکز به فراگیری دانش و افزایش توان علمی خود بپردازند و از این فرصت علمی برای افزایش تجربیات خود به نحو احسن بهره برداری کنند.
این استاد قلب و عروق افزود: همکاران فلوشیپ و دستیارانی که امروز فارغ التحصیل شدند وارد فضای جدیدی از زندگی، کار و موفقیت خواهند شد که بسیار ارزشمند خواهد بود.
وی گفت: مرکز قلب از نظر آموزشی بعنوان قطب علمی در کشور و دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می شود و این از افتخارات این مرکز درمانی، آموزشی و تحقیقاتی که بیش از 15 سال کار آموزشی را انجام می دهد، می باشد و این میسر نمی شد مگر با همت استادان و مدیریت هیئت رئیسه مرکز و کسب افتخارات رتبه های برتر اغلب به این مرکز اختصاص داشت و خوشبختانه امسال همه شرکت کنندگان از مرکز قلب در امتحان برد با موفقیت قبول شدند.
دکتر سالاری فر اضافه کرد: یکی از اولویتهای آموزشی مرکز قلب، شایسته سالاری استتا دانش آموختگان هم از نظر تعهد حرفه ای و کاری که برازنده آنها است رشد و تقویت شوند و مرکز قلب هم توانسته از بین همین فارغ التحصیلان برترین آنها را برای ادامه همکاری در مرکز نگهداری کند.
در ادامه مراسم و بین برنامه ها تعداد 4 کلیپ تهیه شده از دوران فعالیت های مختلف دانش آموختگان در مرکز برای حاضران به نمایش درآمد، اجرای موسیقی زنده توسط دو نفر از رزیدنتهای مرکز از دیگر برنامه های این مراسم بود.
اجرای بسیار خوب استاد دکتر مسیح تاج دینی و استاد دکتر کاوه حسینی همراه با طرح سوالات متنوع و چالش برای معرفی شدگان از نکات جالب و به یاد ماندنی این مراسم بود.
در پایان مراسم دانش آموختگان در مرکز قلب تهران لوح یاد بود مرکز همراه با جوایز خود را از دست استادان خود دریافت و دفتر یاد بود ویژه این دوره را پس از یادداشت امضا کردند.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *