جلسه آنلاین انجمن ورزش های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد

اولین وبینار انجمن ورزش های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تهران در شرایط فاصله گذاری اجتماعی و به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، باتوجه به شرایط فاصله گذاری اجتماعی اولین وبینار تخصصی انجمن ورزش های قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه، با حضور اعضای انجمن و کارشناسان مدیریت تربیت بدنی روز دوشنبه 31 شهریور 99 از ساعت 13:30 تا 14:30 و باموضوع همفکری درخصوص نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی آنلاین در برخی رشته های انفرادی، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه کارشناسان مدیریت تربیت بدنی گزارشی از عملکرد انجمن ورزش های قهرمانی در سال 98 ارائه و راهکارهایی را برای تداوم برنامه ها در این شرایط با هم به اشتراک گذاشتند.
در ادامه، اعضای انجمن خواستار برگزاری کارگاه های آموزش قوانین و مقررات رشته های ورزشی به صورت آنلاین که در این کارگاه ها هر فرد تکنیک ها و تمرینات قابل اجرا را به صورت انفرادی برای مربی دوره ارسال و آنالیز کنند.
همچنین ورزشکاران شرکت کننده در این وبینار خواستار ارائه برنامه های تمرینی و تغذیه ورزشکاران به صورت انفرادی برای هر بازیکن از سوی مربیان تیم ها شدند.
در پایان نیز شرکت کنندگان، نظرات و پیشنهادهای خود را درخصوص برگزاری مسابقات آنلاین به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شركت كنندگان در اين نشست با قدرداني از حمايت های معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه از انجمن های ورزشی، ايجاد اين تشكل را گامي مهم در راستاي وحدت و همدلي فعالان حوزه ورزش و كمك به توسعه و ارتقاي جايگاه ورزش های قهرمانی در میان دانشجویان دانشگاه دانستند و خواستار ادامه جلسات آنلاین بودند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *