• تاریخ انتشار : 1401/07/17 - 11:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 344
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بررسی 7 طرح پژوهشی و دانشجویی

جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی دانشگاه برگزار شد

دبیر کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان فارابی گفت: برای اجرای طرح های پژوهشی در کنار رعایت جنبه های اخلاقی توصیه می کنم در مواردی که نیاز است ابتدا طرح به صورت کارآزمایی بالینی بررسی و سپس با روش های مد نظر اجرا شود.

جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی این دانشگاه بامداد یکشنبه 17 مهر 1401 با حضور دکتر مهدی خداپرست، رئیس و دکتر محمدطاهر رجبی، معاون پژوهشی بیمارستان فارابی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضای هیئت علمی گروه های مختلف چشم تشکیل شده بود، 7 طرح پژوهشی و دانشجویی شامل، 1 طرح پژوهشی، 2 طرح اینترنی، 2 طرح دستیاری و 2 طرح فلویی مطرح و درباره آن بحث و تصمیم گیری شد. دکتر فاطمه علیپور، دبیر کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان فارابی نیز با تاکید بر رعایت جنبه های اخلاقی در اجرای طرح های پژوهشی اظهار داشت: نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اگر می خواهیم یک مطالعه را طراحی کنیم باید حتما یک طرح قوی داشته باشد. همچنین در کنار رعایت جنبه های اخلاقی توصیه می کنم در مواردی که نیاز است ابتدا طرح به صورت کارآزمایی بالینی بررسی و سپس با روش های مد نظر اجرا شود.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 218697
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی دانشگاه برگزار شد جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی دانشگاه برگزار شد جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی دانشگاه برگزار شد جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی دانشگاه برگزار شد جلسه شورای پژوهشی گروه چشم پزشکی دانشگاه برگزار شد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *