حضور خادمین حرم رضوی در مرکز قلب تهران

به منظور تقدیر از مدافعان سلامت، خادمین حرم حضرت علی ابن موسی الرضا پرچم متبرک آستان مقدس آن حضرت را به مرکز قلب آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز شنبه 5 مهر 99 خادمین حرم رضوی برای تقدیر از مدافعان سلامت و تبرک جستن از پرچم متبرک آستان مقدس علی ابن موسی الرضا در سالن آموزش مرکز قلب تهران حضور یافتند.
در این جلسه که با حضور دکتر حمیدرضا پورحسینی رئیس مرکز قلب تهران، دکتر مجتبی سالاری فر معاون آموزشی، معصومه دلاور جانشین مترون، اسماعیلی مدیر روابط عمومی و 10 نفر از نمایندگان بخش های درمانی شامل سر پرستار، پرستار و کمک بهیار تشکیل شد، محمود اکبری راد مسئول هیئت خادمین آستان قدس رضوی هم حضور داشت.
در ابتدای جلسه آقای دکتر پورحسینی ضمن خیر مقدم به خادمین این آستان مقدس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 حدود 2000 بیمار قلبی عروقی که با کرونا درگیر بودند به این مرکز درمانی ارجاع و پذیرش شدند و با تلاشهای پیگیرانه کادر درمان، پزشکان، بخش های پشتیبانی، خدمات و همه عوامل دست اندرکار در این 8 ماه همه تلاشهای ایثار گرانه خود را برای انجام خدمات مورد نیاز این بیماران بصورت ویژه به انجام رساندند و حتی بیش از 300 نفر از کارکنان مرکز قلب از جمله دو نفر از معاونان، درگیر و مبتلا به این ویروس شدند.
وی ادامه داد: بحمدالله بیش از 90 درصد بیماران بستری در این زمینه با سلامت مرخص و هم اکنون باقی بیماران بستری در حال گرفتن خدمت هستند.
این استاد بیماریهای قلب و عروق اضافه کرد: بر همه دست اندرکاران و رسانه های جمعی، صدا و سیما توصیه موکد است تا بتوانند با پیام رسانی و اطلاع هرچه بیشتر و تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی برای عبور از این مرحله بحرانی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
دکتر پورحسینی گفت: با لطف الهی و با تلاش مضاعف همه دست اندر کاران انشالله از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد.
وی یکبار دیگر از زحمات همه کادر بیمارستان که تلاش شبانه روزی خود را برای سلامت مردم شریف، مصروف می دارند تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه اکبری راد سرپرست هیئت خادمین شریف حرم رضوی هم ضمن تشکر از همه مساعی و تلاشهای کادر بیمارستانی که برای سلامت جامعه تلاش می کنند و در این راه، خود را نیز به خطر می اندازند صمیمانه تشکر کرد.
وی دیدار از مدافعان سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا را بعنوان یکی از بهترین روزهای عمر خود توصیف و برای همگان آرزوی سلامت کرد.
مسئول هیئت خادمین آستان قدس رضوی اضافه کرد: بحث خادم بودن برای آستان مقدس علی ابن موسی الرضا علیه السلام یکی از افتخارات ویژه در عالم محسوب می شود که از پایین ترین تا بالاترین اقشار جامعه با افتخار به این منسب نائل می شوند.
اکبری راد در ادامه افزود: مجموعه خادمین هر نیاز و خدمتی را حاضرند برای همکاران مرکز قلب تهران انجام دهند و با مجموعه خیرینی که در ارتباط هستند خود را موظف به ارائه این خدمات می دانند.
در پایان یک قطعه پرچم متبرک حرم رضوی به مرکز قلب تهران اهداء شد، سپس خادمین، هدایا و نذوراتی را به نمایندگان بخش های مختلف و حاضرین در جلسه اهداء و قطعه فرش قاب شده متبرک آستان ملک آستان شبستان حرم رضوی را به دکتر پورحسینی اهداء کردند.
پرچم گنبد رضوی هم برای تبرک جستن همکاران، زینت بخش این مجلس معنوی بود.

کلمات کلیدی
سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *