حضور چهارمین گروه دستیاران کودکان در کارگاه توجیهی برنامه‌های سلامت خانواده در معاونت بهداشت

چهارمین کارگاه توجیهی آشنایی دستیاران کودکان با برنامه‌های جاری سلامت خانواده در مراکز خدمات جامع سلامت، در معاونت بهداشت برگزار شد.

حضور چهارمین گروه دستیاران کودکان در کارگاه توجیهی برنامه‌های سلامت خانواده در معاونت بهداشت

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، کارگاه توجیهی دستیاران کودکان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 در سالن مدافعان سلامت این معاونت برگزار شد. در این کارگاه که با مشارکت گروه آموزش و ارتقای سلامت و گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت، با هدف آشنایی دستیاران سال آخر کودکان با برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری در مراکز خدمات جامع سلامت به ویژه برنامه‌های مرتبط با گروه‌های سنی کودکان و نوجوان برگزار شد، دکتر نرجس توکلی کیا سرپرست گروه، رقیه کمرلویی و زینت زارع زاده کارشناسان گروه سلامت خانواده و جمعیت، اهداف و برنامه‌های این گروه و چالش‌های اجرایی برنامه‌های مراکز خدمات جامع سلامت را با تاکید بر برنامه‌هایی که در سطح کودکان ارائه می‌شود تشریح کردند.
این کارگاه با توجه به توافق به عمل‌آمده بین معاونت بهداشت و دانشکده پزشکی برگزار شده است که بر اساس آن، دوره پزشکی در عرصۀ دستیاران کودکان در آخرین سال دستیاری، به آشنایی با مراقبت‌های کودکان و نوجوانان سالم و همکاری در معاینه کودکان بیمار مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت اختصاص دارد.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر