دانشکده مجازی کارگاه «چگونه محتوای الکترونیکی ساده طراحی کنیم؟» برگزار می کند

دفتر توسعه آموزش دانشکده مجازی کارگاه آنلاین «چگونه محتوای الکترونیکی ساده طراحی کنیم؟» را ویژه اعضای هیات علمی و با امتیاز توانمند سازی آموزشی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، دفتر توسعه آموزش این دانشکده کارگاه آنلاین « چگونه محتوای الکترونیکی ساده طراحی کنیم؟» را با هدف آشنایی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی و دیگر اعضای محترم با مفاهیم، اصول تدوین محتوای الکترونیکی، نحوه تدوین محتوا با نرم افزار کمتزیا و پاورپونت با امتیاز توانمندسازی آموزشی برگزار می کند.
در این کارگاه مفاهیم، اصول تدوین محتوای الکترونیکی، کار با نرم افزار کمتزیا و نحوه صدا گذاری بر روی پاورپوینت و بارگذاری آن روی سامانه نوید آموزش داده می شود و در این زمینه آشنایی با نرم افزار کمتزیا و قرار دادن فایل محتوای الکترونیکی همراه با صدا بر روی سامانه مدیریت یادگیری دانشگاهی «نوید» از مهمترین اهداف این کارگاه است. مدرسان این کارگاه دکتر میترا ذوالفقاری، مهندس ندا کریم و مهندس نجمه معینی هستند.

زمان برگزاری این کارگاه آنلاین: چهارشنبه 17 اردیبهشت ۹9 از ساعت ۱۰ تا ۱۲ است. لینک ثبت نام در کارگاه: http://reg.tums.ac.ir  و ظرفیت شرکت در آن 100 نفر است.

لینک ورود به کارگاه آموزش چگونه محتوای الکترونیکی ساده طراحی کنیم؟  

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *