دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه از خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته خوابگاه ها بازدید کردند.

دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، با فرا رسیدن هفته خوابگاه ها و همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (ص) و هشتمین امام شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت، خوابگاه متاهلین یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 میزبان دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر علیرضا رئیسی مدیر بودجه صندوق رفاه و هیئت همراه با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مدیران این معاونت بود و دانشجویان در این نشست صمیمانه که در نمازخانه خوابگاه برگزار شد به بیان درخواست ها و چالش های پیش رو اعم از اسکان، تغذیه، اینترنت و ایاب ذهاب پرداختند.
دکتر ابراهیمی ضمن تبریک هفته خوابگاه ها و دهه کرامت گفت: یکی از وظایف این معاونت ایجاد امکانات رفاهی استاندارد برای دانشجویان متاهل دانشگاه است و اقدامات فراوانی برای بهبود وضعیت خوابگاه متاهلین انجام شده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر بازسازی بلوک های 103 و 104 خوابگاه در حال انجام است و بزودی با اتمام و تحویل این پروژه، سرانه خوابگاه متاهلین افزایش خواهد یافت.
در ادامه دکتر شیراوژن با تاکید بر هفته جوانی جمعیت خاطر نشان کرد که اسکان دانشجویان متاهل در دانشگاه ها یکی از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است و برای افزایش سرانه خوابگاه متاهلین اقدامات خوبی در حال بررسی و اجرا است و دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از دانشگاه های پیشگام در این حوزه است. وی با اشاره به بازسازی بلوک های خوابگاه و افزایش تعداد واحدهای متاهلین اعلام کرد این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های علوم پزشکی از شرایط بهتری برخوردار است.
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت رعایت قوانین گفت سنوات اسکان دانشجویان متاهل در دانشگاه دو سال است و رعایت این موضوع توسط ساکنین می تواند باعث برقراری عدالت برای سایر دانشجویان که در نوبت اسکان هستند شود و دانشگاه ها می توانند با تهیه دستورالعمل های عادلانه مساوات را رعایت کنند.
در پایان دکتر شیراوژن با همراهی هیئت همراه از برخی واحدهای خوابگاه بازدید کرده و با اهدای هدایایی هفته خوابگاه ها را به آن ها تبریک گفتند. همچنین از سالن مطالعه و پیشرفت فیزیکی بلوک های در حال بازسازی این خوابگاه دیدن کردند.
توضیح اینکه رییس صندوق رفاه دانشجویان به قید قرعه به پنج خانواده دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی تهران، سفر تفریحی و فرهنگی به مجموعه خزر آباد ساری اهدا کرد.
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد دکتر ابراهیمی از افزایش ظرفیت سرانه خوابگاه متاهلین در آینده خبر داد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *