• تاریخ انتشار : 1400/11/16 - 11:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 618
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با مسئولان روابط‌عمومی مراکز تحقیقاتی مستقر در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر ترابی: دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و بتواند علم را به عمل تبدیل کند

در نشست مشترک دکتر ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با مسئولان روابط‌عمومی مراکز تحقیقاتی مستقر در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بر ضرورت «معرفی دستاوردها و پروژه‌های منحصربه‌فرد این مراکز» تاکید ویژه شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه در نشست شنبه 16 بهمن 1400 در سالن شورای حکیم سازمان مرکزی دانشگاه با بیان اینکه در حال عملیاتی کردن «رسانه سینا» به عنوان رسانه ای در شأن دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم؛ گفت: رسانه سینا در پی «رسانه‌ای شدن علم» است؛ رسانه‌ای شدن علم در واقع یکی از شاخصه‌های مهم برای دانشگاه‌های بزرگ جهان است، این که بخواهند دانشگاه را اجتماعی کنند از مسیر رسانه‌ای شدن علم می‌گذرد به این معنا که دانشگاه، پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و بتواند علم را در خدمت نیازهای جامعه به عمل تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه حضور در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها باید هدفمند و متناسب با آن فعالیتی که در هر حوزه اتفاق افتاده است، باشد افزود: مخاطب‌شناسی باید فعال و پویا باشد. باید بتواند در دل مردم بنشیند و اعتماد اجتماعی را نسبت به مجموعه دانشگاه به همراه خودش داشته باشد، در آن زمان است که توان ایجاد موج‌های علمی در سطح جامعه در دانشگاه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نهادهای جدی و بزرگ در دانشگاه مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) و مراکز تحقیقاتی است که در حال فعالیت هستند؛ خاطرنشان کرد: طبیعتاً این مراکز تحقیقاتی با فعالیت‌های آموزشی و درمانی که در مجتمع اتفاق می‌افتد مرتبط هستند. قاعدتاً بعد پژوهشی مراکز تحقیقاتی باید سعی کنند که با پوشش کامل‌تر، جامع‌تر و عمیق‌تر به آن بپردازند.

دکتر ترابی از ارتباط ویژه دانشگاه با سازمان صداوسیما خبر داد و گفت: باید اطلاعات خودمان را کامل کنیم و نوآوری‌های درمانی مراکز تابعه، تولید فناوری‌ها، ابعاد و گستردگی خدمات بیمارستانی و ... را به‌درستی شناسایی کنیم و در اختیار آن‌ها برای هم‌وطنان قرار دهیم.  

توضیح اینکه در ادامه مسئول روابط‌عمومی مجتمع بیمارستانی امام و مسئولان روابط‌عمومی مراکز تحقیقاتی مستقر در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) نقطه نظرات خود را بیان کردند.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS,ماه نمای دانشگاه
  • کد خبر : 206817
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *