مراسم رونمایی از وبسایت دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جشن بازنشستگی کارکنان

دکتر ترابی: همزمان با جهش در تولید محتوا باید در زیرساخت‌های فنی هم جهش را شاهد باشیم

مراسم رونمایی از وبسایت دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جشن بازنشستگی کارکنان و اهدای جوایز برندگان مسابقات فرهنگی ورزشی دهه فجر در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، مراسم رونمایی از وب‌سایت دانشکده توانبخشی و جشن قدردانی از بازنشستگان دانشکده به همراه معرفی برندگان مسابقات ورزشی دانشکده روز چهارشنبه 24 اسفند 1401 با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و دکتر سید احمدرضا خاتون‌آبادی رئیس دانشکده در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر خاتون‌آبادی از تحول عظیمی که در روابط عمومی دانشگاه و همچنین دانشکده توانبخشی رخ داده است سخن گفت و تصریح کرد: عملکرد روابط عمومی دانشکده در هیچ یک از دوران به‌اندازه‌ای که اکنون درخشان است نبوده و این دستاوردی است که با راهنمایی‌های مدیریت روابط عمومی دانشگاه و با تلاش همکاران روابط عمومی محقق شده است.
در ادامه دکتر ترابی ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و ماه پربرکت رمضان اظهار کرد: پایان سال به معنای شروع جدیدی است که شروع و رویش نشانه‌ای از خلقت است، نوروز نمادی از خلقت خداوند است که به ما یادآوری می‌کند که ما هم می‌بایست خلق کنیم.

دکتر ترابی با بیان اینکه ذکات علم نشر آن است تصریح کرد: شهرت زمانی می‌تواند نیک باشد که به‌تمام‌معنا ارزش خود را عرضه کند و در این حالت است که این شهرت نیک‌نامی به همراه خواهد داشت. اکنون در عرصه‌ای در جهان هستیم که فضای مجازی صحنه زندگی دوم به‌حساب می‌آید و در این عرصه باید بهتر حاضر شویم، عرصه حیات فیزیکی ما با محدودیت خستگی و خواب همراه است اما عرصه مجازی این محدودیت را ندارد بنابراین آنچه از ما در این فضا به نمایش گذاشته می‌شود باید به‌قدری جذاب باشد که بتواند مخاطب را به خود جذب کند. با زحمت همکاران در مجموعه دانشگاه و حوزه روابط عمومی توانستیم در وب‌سایت‌ها یکپارچگی داشته باشیم؛ قبل از این در وب‌سایت‌های مراکز وابسته به دانشگاه هماهنگی نبود و بحث رتبه‌بندی خیلی قابل‌توجه نبود اما اکنون دانشگاه حدود 13 رتبه در این بخش بالا آمده است و امید داریم که این رتبه به زیر 100 برسد.
وی ادامه داد: علاوه به اینکه در تولید محتوا باید جهش خوبی داشته باشیم باید در زیرساخت‌های فنی هم این جهش را شاهد باشیم.

دکتر ترابی همه اساتید و واحدها را به آگاهی بخشی از نوآوری‌ها فراخواند و این مسئله را برای رشد و توسعه اهداف مهم دانست و از ارزش کار اطلاع‌رسانی و معرفی سخن گفت.

در ادامه سایت رزومه اساتید و سایت دانشکده توانبخشی به حاضران در مراسم معرفی شد.

سپس از بازنشستگان دانشکده توانبخشی و همچنین برندگان مسابقات فرهنگی، ورزشی دهه فجر با اهدای هدیه و لوح قدردانی کرد.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *