دکتر جمشیدی: روابط عمومی خوب، نمودار و نمایه هر حرکتی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احمد رضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی، درحاشیه نمایشگاه روز روابط عمومی که 27 اردیبهشت در طبقه نهم ستاد مرکزی برگزار شد، گفت: معتقدم که یک روابط عمومی خوب، نمودار و نمایه هر حرکتی است و تقویت روابط عمومی در دانشگاه و بیمارستان نیز باید از اولویت های مسولان باشد چرا که روابط عمومی وسیله ارتباط با خارج از مرکز است.

وی فعالیت های روابط عمومی را موجب اشاعه امید دانست و تصریح کرد: روابط عمومی از یک سو نشان می دهد که مجموعه چگونه و در چه سطحی کار می کند و از سوی دیگر با نمایش فعالیت ها، خصوصا با معرفی کارهای درمانی و پژوهشی امید به جامعه تزریق می کند. لذا حضور یک روابط عمومی فعال و موثر نقش بسیار مهمی در تمام حیطه های کاری به خصوص در بیمارستان ها دارد.

رئیس بیمارستان شریعتی، سامانه رادیویی سینا، را وسیله ارتباط دانشمندان کشور با مردم و جامعه خواند و گفت: از این طریق پیام دانشگاه می تواند به جامعه منتقل شود. ما افراد و دانشمندان بزرگی در دانشگاه داریم که شاید برای جامعه شناخته شده نباشند از این رو سامانه رزومه اساتید می تواند این شناخت و حتی ارتباطات بین المللی را بیشتر کند و نقطه عطفی خواهد بود.

وی افزود: سامانه مهر موجب رشد روابط عمومی و ارتباط تصویری با جامعه می شود. همچنین می تواند ارائه بهتری از خدمات دانشگاه باشد.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *