جشن تکریم بازنشستگان 1401 دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا: بازنشستگی دوران فرهیختگی و انتقال تجربه به دیگران است

جشن تکریم بازنشستگان 1401 با حضور جمعی از بازنشستگان خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران در فضایی صمیمی و دوستانه در باشگاه رفاهی کارکنان دانشگاه برگزار شد.

دکتر رامین رحیم نیا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در مراسم تکریم بازنشستگان 1401 که «هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان» 25 تیر 1402 در باشگاه رفاهی کارکنان دانشگاه با مشارکت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با حضور جمعی از بازنشستگان برگزار شد؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع دوستانه؛ گفت: شما عزیزان بازنشسته خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران با انبوهی از تجربیات ارزشمند و دانسته‌های گران‌بها همواره باید ارتباط خودتان را با دانشگاه حفظ کنید؛ مطمئن هستم تعامل سازنده با تک‌تک شما می‌تواند کمک شایانی را برای سازمان رقم بزند. 
وی با بیان اینکه چهره شاداب و خندان شما عزیزان اصلاً به سن بازنشستگی نمی‌خورد؛ یادآور شد: دوران بازنشستگی زندگی جدیدی است که افراد بدون دغدغه‌های رسمی و اداری تجربه می‌کنند و به عبارتی دوران فرهیختگی و انتقال تجربه به دیگران است.
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه قصد داریم رشته ارتباط دانشگاه را با بازنشستگان بهبود بخشیم؛ خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با هم‌فکری شما، ادامه مسیر را برای بازنشستگان بسط و گسترش دهیم چرا که شما سرمایه انسانی و اجتماعی ماندگاری برای دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می‌شوید. 
وی حفظ شأن، حرمت و تکریم بازنشستگان را حائز اهمیت دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران وظیفه خود می‌داند همه امکاناتی را که برای کارکنان شاغل در نظر گرفته برای بازنشستگان هم مهیا کند. 
دکتر رحیم نیا در ادامه ضمن قدردانی از همکارانی که در برگزاری این مراسم از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند؛ تصریح کرد: با کمال افتخار، عزیزان بازنشسته را جزو خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌دانیم و سعی کنید تعامل و تجربیات خود را با ما نسبت به گذشته بیشتر کنید. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با ابراز خرسندی از اینکه در آینده نزدیک بتوانیم امکانات رفاهی را توسعه و در اختیار بازنشستگان دانشگاه هم قرار دهیم؛ تأکید کرد: لبخند شما عزیزان حس خوبی به من می‌دهد؛ ان‌شاءالله دراسرع‌وقت در زمینه استفاده بازنشستگان عزیز خانواده بزرگ دانشگاه از مراکز اقامتی و رفاهی، خدمات ورزشی و تفریحی، امکانات درمانی و باشگاه رفاهی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 
همه همکاران معاونت توسعه دانشگاه از هیچ تلاشی برای خدمت‌کردن کوتاهی نمی‌کند و هر وقت درخواستی در زمینه بازنشستگی مطرح می‌شود در کوتاه‌ترین زمان در زمینه پرداخت منابع مالی اقدام می‌کنند و این مسئله باعث افتخار بنده است.  
توضیح اینکه در این مراسم همچنین دو تن از بازنشسته های دانشگاه خاطرات و تجربیات خود را بیان کردند.
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *