برگزاری نشست مشورتی شورای ورزش دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا: رویکرد ورزش همگانی اولویت ما است

نشست مشورتی شورای ورزش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران در راستای «تهیه و تدوین تقویم ورزشی سال آینده و بررسی برنامه‌های پیشرو» تشکیل شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، دومین نشست مشورتی شورای ورزش دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر رامین رحیم نیا و دکتر مهدی ابراهیمی معاونین توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و دانشجویی فرهنگی و اعضای شورای ورزش دانشگاه در سالن شورای معاونت توسعه برگزار شد. 
در ابتدا مهندس بهزاد مکری عضو شورای ورزش دانشگاه گزارشی از نخستین نشست شورای ورزش ارائه داد و  اعضای قبلی و فعلی را معرفی کرد. 
در ادامه دکتر رامین رحیم نیا با تأکید بر اینکه باید انگیزه کارکنان را در بحث ورزش همگانی تقویت کنیم گفت: باید رویکرد مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه از برگزاری دوره‌ای مسابقات به سمت ورزش همگانی تغییر پیدا کند؛ رویکرد ورزش همگانی اولویت ما است تا ورزش قهرمانی. 
وی یادآور شد: تلاش خود را مضاعف کنید و هم سو و متناسب با منابع مالی و اعتبارات برای بحث ورزش کارکنان برنامه‌ریزی منسجم و اصولی طراحی کنید. 
دکتر رحیم نیا با اشاره به اینکه «ورزش همگانی سلامت کارکنان را تضمین می‌کند»؛ تصریح کرد: از فرصت‌های موجود بهینه و درست استفاده کنید و برای دانشگاه علوم پزشکی تهران که خانه دوم همه ما محسوب می‌شود، تلاش مضاعف کنید. 
سپس امیر شایگان مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از عملکرد مدیریت تربیت‌بدنی ارائه داد. 
توضیح اینکه با حضور اعضای شورای ورزش دانشگاه در خصوص موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.  
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر