• تاریخ انتشار : 1401/05/31 - 09:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 429
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک

دکتر مهدی خداپرست: سلامتی نعمتی است ارزشمند و صیانت از آن ارزشمندتر

رئیس بیمارستان فارابی در پیامی ضمن قدردانی از تلاش های پزشکان در عرصه سلامت کشور، فرا رسیدن زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به آنان تبریک گفت.

دکتر مهدی خداپرست: سلامتی نعمتی است ارزشمند و صیانت از آن ارزشمندتر
یا طبیب منْ لا طبیب له
سلامتی نعمتی است ارزشمند و صیانت از آن ارزشمندتر. لذا طبیب نه فقط در اندیشه تسکین آلام دردمندان، بلکه به آنان آرامش را نیز هدیه می دهد. طبیبانی که سوگند خورده اند تا با در آمیختن علم و حکمت برای زدودن درد و رنج بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکنند و به حق نیز در سه سال گذشته در خط مقدم مقابله با کرونا حتی از جان خود نیز مایه گذاشتند.
شاید کلام از توصیف رنج و سختی که مبارزه با این ویروس منحوس به پزشکان و کادر درمان وارد کرد عاجز باشد اما تلاش و نقش آنان در این مبارزه، برگ زرینی خواهد بود بر دفتر تاریخ پزشکی کشور و همواره در یاد و خاطره ها خواهد ماند.
به همین منظور و به مناسبت فرا رسیدن اول شهریور، زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده پزشکی کشور، این روز را به تمامی خادمان و زحمتکشان عرصه پزشکی کشور به ویژه همکاران عزیر و بزرگوارم در دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان فارابی، تبریک و تهنیت عرض کرده و برای آنان از خداوند بلند مرتبه، سلامت و موفقیت روز افزون را خواستارم.
دکتر مهدی خداپرست
رئیس بیمارستان فارابی
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 216789
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *