دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر دفتر امور ایثارگران با ایثارگران دانشکده توانبخشی

دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران با دکتر نورالدین نخستین انصاری و دکتر احمد گشانی از جانبازان دوران دفاع مقدس و اعضای هیئت علمی دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، شنبه  اول بهمن 1401 در ادامه دیدارهای دوره‌ای با ایثارگران دانشگاه، دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران با دکتر نورالدین نخستین انصاری و دکتر احمد گشانی از جانبازان دوران دفاع مقدس و اعضای هیئت علمی دانشگاه دیدار کردند.
در این دیدار دکتر کشاورز ضمن یادآوری ایثارگری و جانبازی دلاورمردان هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: شما جانبازان عزیز در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادید و با اهدای بخشی از وجود از حریم اسلام و کشورمان محافظت کردید؛ امروز نیز با تلاش‌های علمی و تخصصی خود در جبهه دانشگاه، موجی جدید از تفکر علمی و اخلاق عملی به‌وجود می‌آورید که باعث حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های حیات‌بخش جامعه خواهد شد.

 دکتر نخستین انصاری و دکتر گشانی نیز از زحمات دفتر امور ایثارگران در حفظ و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثارگری و شهادت قدردانی کردند.

در این دیدار با تقدیم هدایایی از دکتر نخستین انصاری و دکتر گشانی قدردانی به‌عمل آمد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *