زهرا سعیدی‌پور: به‌ علت علاقه وافر به حرفه پرستاری سختی تغییر رشته را پذیرفتم

دانشگاه علوم پزشکی تهران با راه‌اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) و ارائه بسیاری از خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی پیشرفته در این مرکز و دیگر مراکز خود، موفق به جابه‌جایی مرزهای خدمت شده است. در این برنامه با زهرا سعیدی‌پور یکی از پرستاران اورژانس کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)گفتگو کرده‌ایم. او که پیش از این در رشته دیگری تحصیل کرده بود به دلیل علاقه وافر به حرفه پرستاری، سختی های تغییر رشته را پذیرفت و وارد حرفه پرستاری شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، زهرا سعیدی‌پور از پرستاران اورژانس کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی دانشگاه از علاقه خود به شغل پرستاری و سختی‌های مسیر رسیدن به این شغل توضیحاتی ارائه داد.

زهرا سعیدی‌پور با اشاره به این موضوع که درگذشته در شاخه دیگری مشغول به فعالیت بوده‌ام؛ گفت: به‌خاطر علاقه وافری که به شغل پرستاری داشتم، با وجود دو فرزند، تغییر رشته داده و از رشته انسانی (مدیریت بازرگانی) و فعالیت در حوزه حسابداری دوباره شروع به تحصیل در دوره پیش‌دانشگاهی کرده و خود را برای کنکور آماده کردم.   

پرستار مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ادامه داد: پس از ۸، ۹ ماه مطالعه و آمادگی برای کنکور موفق به قبولی در رشته موردعلاقه ام یعنی پرستاری در دانشگاه دولتی شدم و با وجود مشکلات فراوان در مدت ۴ سال تحصیل از تلاش برای رسیدن به آرزوی دیرینه‌ام کوتاهی نکردم.

وی افزود: زمانی که در حال تحقیق برای گذراندن طرح در بیمارستان‌ها بودم، پیشنهادهای زیادی برای فعالیت در جاهای مختلف بیمارستان‌ها داشتم، اما کار در اورژانس را انتخاب کردم، زیرا به عقیده بنده فعالیت در این محیط تجارب فراوانی را به همراه دارد.

زهرا سعیدی‌پور در پایان اظهار کرد: واقعاً از فعالیت در این حرفه راضی و خشنود هستم و هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع تلاش من در این مسیر شود.

محبوبه بهلولی
تهیه کننده:

محبوبه بهلولی

تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *