شورای هماهنگی دانشگاه سبطین در دانشکده توانبخشی برگزار شد

شورای هماهنگی دانشگاه سبطین با حضور رئیس دانشکده توانبخشی و سایر اعضای مرتبط در این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این جلسه روز سه شنبه هفتم تیر ماه 1401 با حضور اعضا در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای نشست  دکتر سید احمدرضا  خاتون آبادی رییس دانشکده ضمن گرامیداشت یاد شهدای 7 تیر و بمباران شیمیایی سردشت، به ارائه توضیحاتی در خصوص نشست مشترک با دکتر شریعتی و دکتر شفیعی نماینده رییس دانشگاه در کربلا پرداخت و اظهار داشت باتوجه به فعالیت های صورت گرفته برای راه اندازی دانشکده توانبخشی در دانشگاه سبطین کربلا دانشکده اعتباری زیادی را در دانشگاه پیدا کرده است که می باست با تلاش مضاعف این اعتماد را دو چندان کنیم.
 پس از قدردانی از اعضای شورا در خصوص همکاری های صورت گرفته تا کنون برای راه اندازی شعبه دانشکده توانبخشی در دانشگاه سبطین، در خصوص نشست با دکتر شریعتی قائم مقام رئیس شعبه بین الملل دانشگاه در کربلا توضیحاتی ارائه داد
در ادامه دکتر سیامک بشردوست معاون بین الملل دانشکده به ارائه توضیحاتی در خصوص فضای فیزیکی دانشگاه سبطین، امور مالی، امکان برگزاری کلاس های مجازی، نحوه ارزیابی سطح زبان دانشجویان و مراکز درمانی دانشگاه سبطین پرداخت.
وی اظهار داشت: در حال حاضر ساختمان دانشکده توانبخشی تکمیل نیست و کلاس های ترم اول در قسمتی از ساختمان دانشکده پزشکی برگزار می شود، با اینحال برای ترم دوم ساختمان مربوط به دانشکده آماده بهره برداری خواهد بود. تجهیزات مورد نیاز نیز تا ترم دوم خریداری می شوند. گروه اپتومتری در ترم اول نیاز به برخی تجهیزات آزمایشگاهی دارد که مقرر شد دکتر مسعود خرمی نژاد مدیر گروه بینایی سنجی فهرست اقلام مورد نیاز در ترم اول را به معاونت بین الملل دانشکده ارسال کند  تا پیگیری خرید برای ترم اول صورت گیرد.
معاون بین الملل دانشکده در ادامه از هزینه تدریس هر واحد ساعتی 30 دلار خبر داد که با توجه به نوع درس (نظری، عملی، بالینی) و نیز درجه علمی استاد متغیر خواهد بود.
دکتر بشر دوست اظهار داشت: دو مرکز یکی در حوزه اوتیسم و دیگری بیماران ضایعه نخایی با دانشگاه سبطین همکاری دارند که قرار است مرکز اوتیسم به مرکز Neurorehab اطفال و مرکز ضایعه نخایی به مرکز Neurorehab بالغ تبدیل شوند.
 بیمارستان زین العابدین (بخش های جنرال)، بیمارستان وارث الانبیا (مربوط به بیماران سرطانی) و  بیمارستان احمد العلا که مرتبط با بیماری های زنان است با دانشگاه سبطین همکاری می کنند.
در پایان نشست برگزاری مصاحبه با اساتید داوطلب برای  تدریس در دانشگاه سبطین مطرح شد و مقرر شد معاونت بین الملل دانشکده شاخص ها و سوالات را برای  نظرسنجی به اعضای شورا ارسال کند و پس از بررسی و اظهار نظر اعضای شورا، مصاحبه در هفته سوم تیرماه برگزار شود.

سید امیر  میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *