• تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 09:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1649
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آخرین‌ مهلت تکمیل فرم و ارسال مستندات ۲۰ مهر 1402

فراخوان عمومی متقاضیان سمت‌های مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به شناسایی افراد داوطلب سمت‌های؛ رئیس امور اداری، رئیس/ مدیر شبکه بهداشت و درمان، معاون مرکز بهداشت و معاون مدیر بیمارستان از طریق فراخوان عمومی اقدام کرده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، وجود نظام مدیریتی اثربخش و کارآمد موجب حیات بالنده و روبه‌رشد سازمان‌ها می‌شود؛ لازمه داشتن چنین نظامی تربیت مدیرانی کارآمد و شایسته است و این مهم نیازمند چارچوبی جامع و کامل است تا با انتخاب و پرورش مناسب و اثربخش مدیران بتوان به اهداف و استراتژی‌های سازمانی دست‌یافت. در این راستا معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع با همکاری معاونت بهداشت نسبت به شناسایی افراد داوطلب سمت‌های؛ رئیس امور اداری، رئیس/ مدیر شبکه بهداشت و درمان، معاون مرکز بهداشت و معاون مدیر بیمارستان از طریق فراخوان عمومی اقدام می‌کند. 
در صورت دارابودن شرایط اولیه، شایستگی‌های داوطلب از طریق کمیته کارشناسی و تخصصی و بر اساس ابزارهای سنجش شایستگی‌ها، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 
در صورت کسب امتیاز لازم در این فرایند، داوطلبان جهت حضور در واحدهای تابعه منتخب به‌منظور کسب مهارت‌های تکمیلی معرفی می‌شوند. 
داوطلبانی که در ارزیابی نهایی، بالاترین امتیاز را کسب کنند، در بانک شایستگی مدیران ثبت و در اولویت دریافت ابلاغ قرار می‌گیرند.
به اطلاع می‌رساند باتوجه‌به اینکه فرایند شایسته‌گزینی شامل چندین مرحله است و تعیین بازه زمانی هر یک از مراحل از قبل امکان‌پذیر نیست، نتیجه هر مرحله به داوطلبان گرامی اطلاع‌رسانی می‌شود و نیازی به پیگیری شخصی نیست.
توضیح اینکه شرکت در فراخوان به منزله تصدی پست مدیریتی توسط داوطلب نبوده و دانشگاه در این زمینه تعهدی نخواهد داشت، مهلت تکمیل فرم و ارسال مستندات از تاریخ ۱۲ تا ۲۰ مهر 1402 است. 
در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با دبیرخانه شایسته‌گزینی مدیران به شماره ۸۱۶۳۳۵۴۲ - سرکار خانم رزاقی تماس حاصل فرمائید.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت معاونت توسعه مراجعه یا اینجا را کلیک کنید.
 
  • گروه خبری : معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع
  • کد خبر : 247418
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *