قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو

مدیر بیمارستان بهارلو به مناسبت روز مدارک پزشکی با حضور در این واحد از تلاش های کارشناسان آن حوزه قدردانی کرد.

قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، روز پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402، داود پناهی، مدیر بیمارستان، سیدحمیدرضا موسوی، رئیس امور اداری، افشار عزیزی، مسئول حراست و رضا قاضی، مسئول واحد انفورماتیک در نشست دوستانه ای در واحد مدارک پزشکی از زحمات کارشناسان این واحد قدردانی کردند. 
پناهی با تاکید بر لزوم الکترونیک سازی هرچه سریع تر فرایندهای مرتبط با پرونده ها و اسناد پزشکی بیماران از پیشرفت های حاصل شده در این زمینه قدردانی کرد و گفت: به همت کارشناسان مدارک پزشکی این مرکز، طی چند سال گذشته اسناد درآمدی بیمارستان نیز به روز شده و این امر جز با تلاش واحدهای مدارک پزشکی، انفورماتیک و حسابداری حاصل نمی شد. در ادامه موسوی ضمن تبریک روز مدارک پزشکی نسبت به برقراری تشویقی ویژه کارکنان این واحد قول مساعد داد. 

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو قدردانی از کارکنان واحد مدارک پزشکی و میز خدمت مرکز آموزشی درمانی بهارلو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *