قدردانی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از سفیر سلامت دانش آموز برگزیده مسابقه نقاشی و داستان نویسی پویش ملی سلامت

دکتر اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه؛ از سفیر سلامت دانش آموز برگزیده مسابقه نقاشی و داستان نویسی پویش ملی سلامت قدردانی کرد.

دکتر اولیائی منش، معاون بهداشت دانشگاه؛ از سفیر سلامت دانش آموز برگزیده مسابقه نقاشی و داستان نویسی پویش ملی سلامت قدردانی کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، در مراسمی از فاطمه شیرخانلو سفیر سلامت دانش آموز و برگزیده مسابقه کشوری نقاشی و داستان نویسی پویش ملی سلامت قدردانی شد. در این مراسم که به مناسبت هفته سلامت 1403 برگزار شد دکتر علیرضا اولیایی منش معاون بهداشت دانشگاه، دکتر محمدرضا قیوم زاده معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر نجمه الملوک امینی رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت حضور داشتند و لوح تقدیر داستان برگزیده مسابقه نقاشی و داستان نویسی که همزمان با «پویش ملی سلامت با غربالگری دیابت و فشارخون بالا» در سال 1402 توسط دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، به فاطمه شیرخانلو دانش آموز پایه ششم ابتدایی و سفیر سلامت از مرکز بهداشت جنوب تهران، به عنوان یکی از برگزیدگان این مسابقه اهدا شد.
در این مراسم بخشی از داستان برگزیده نیز توسط دانش آموز روایت شده و علاوه بر جایزه دفتر آموزش و ارتقای سلامت، یک جلد کلام الله مجید نیز از طرف معاون بهداشت دانشگاه به وی اهدا شد.

لینک: داستان فاطمه شیر خانلو سفیر سلامت دانش آموز درباره تغذیه مناسب.pdf

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر