بیمارستان فارابی در پی افزایش کیفیت خدمات درمانی

لیزرتراپی بیمارستان فارابی به دستگاه لیزر Yellow Red Light Mode مجهز شد

با نصب و راه اندازی یک دستگاه لیزر چشمی Yellow Red Light Mode در درمانگاه لیزرتراپی بیمارستان فارابی، کیفیت خدمات درمانی ارائه شده به بیماران مبتلا به بیماری های شبکیه افزایش یافت.

لیزرتراپی بیمارستان فارابی به دستگاه لیزر Yellow Red Light Mode مجهز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، با تلاش مسئولان این مرکز و به منظور افزایش کیفیت خدمات درمانی به ویژه در بیماران مبتلا به بیماری‌های شبکیه چشم (رتین)، درمانگاه لیزرتراپی این بیمارستان به دستگاه لیزر چشمی Yellow Red Light Mode مجهز شد.
دکتر هوشنگ فقیهی، عضو هیئت علمی گروه چشم پزشکی و رییس درمانگاه رتین بیمارستان فارابی در گفت و گو با روابط عمومی این بیمارستان درباره ویژگی‌های این دستگاه توضیحاتی داد. وی با اشاره به قابلیت‌های دستگاه لیزر جدید گفت: این دستگاه که در درمانگاه لیزرتراپی بیمارستان نصب و راه اندازی شده است، علاوه بر نور قرمز که در دستگاه‌های لیزر چشم وجود دارد، دارای نور زرد نیز می‌باشد که برای پاتولوژی ماکولا (Macular Pathology) و بیماری‌های واسکولار رتین (Retinal Vascular Disease) کاربرد دارد. وی وجود قابلیت Subthreshold Macro Pulse را از دیگر مزایای این دستگاه برشمرد که در کنار روش تزریق داخل چشم برای درمان ادم ماکولا (Macular Edema) استفاده می‌شود.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *