نشست صمیمانه کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده با مربیان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در شهرستان اسلامشهر

کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از تلاش بی‌وقفه مربیان کلاس‌های آمادگی برای زایمان که در طول شیوع بیماری کرونا در راستای ارئه خدمات بهداشتی و درمانی به مادران باردار بسیار زحمت کشیده‌اند قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، با عنایت به اهمیت آموزش مادران باردار در کلاس‌های آمادگی برای زایمان به‌صورت مجازی در زمان شیوع پاندمی کرونا، جلسه‌ای شنبه ۱۳ دی ۹۹ با حضور دکتر بهناز قره خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده شبکه و مربیان کلاس آمادگی برای زایمان برگزار شد. ابتدای جلسه دکتر قره خانی ضمن خیرمقدم گفت: در راستای برگزاری کلاس‌های آمادگی برای زایمان از طریق فضای اسکای روم و واتساپ، تعداد مادران باردار آموزش‌دیده و رضایتمندی آنان از طریق آموزش مجازی افزایش‌یافته و این مورد یکی از اهداف مهم بوده که خوشبختانه به آن دست‌یافته‌ایم.
در ادامه حمیده شفاعی، کارشناس برنامه سلامت مادران شبکه در خصوص نقاط ضعف و قوت کلاس‌های مجازی، تهدیدها و فرصت‌های موجود صحبت کرد. مربیان حاضر در جلسه نیز تجربیات خود را در برگزاری کلاس‌ها و چالش‌های پیش روی مطرح کردند.
در پایان شفاعی ضمن جمع‌بندی مطالب مطرح‌شده افزود: واحد سلامت خانواده شبکه نیز در راستای حمایت از مربیان و رفع مشکلات و چالش‌های موجود بسیار تلاش می‌کند و از مربیان نیز انتظار می‌رود تا جمعیت بیشتری از مادران باردار را از طریق فضای اسکای روم آموزش دهند. 
 
 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *