به مناسبت روز حسابدار برگزار شد:

نشست صمیمی مدیر امور مالی دانشگاه با حسابداران بیمارستان فارابی

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از مسئولان این مدیریت با هدف تبریک روز حسابدار و دیدار با کارکنان امور مالی و حسابداران بیمارستان فارابی در این مرکز حضور پیدا کردند.

نشست صمیمی مدیر امور مالی دانشگاه با حسابداران بیمارستان فارابی به مناسبت روز حسابدار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، در نشستی که 13 آذر 1400 و در آستانه روز حسابدار در بیمارستان فارابی برگزار شد، مهناز طاهری پور، مدیر امور مالی دانشگاه و جمعی از مسئولان این مدیریت ضمن تبریک این روز با حسابداران و کارکنان امور مالی این بیمارستان دیدار کردند.
طاهری پور در این نشست با اشاره به نقش مهم کارشناسان امور مالی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه گفت: در صحبت هایی که با همکاران امور مالی مراکز و زیرمجموعه های مختلف دانشگاه داشتیم برخی از کارکنان موضوعاتی را درباره نحوه ارتقا در واحد حسابداری  مطرح کردند. در این خصوص باید عرض کنم برای ارتقا این همکاران یک سری شاخص وجود دارد که تعامل با مدیر واحد، توانمندی و سابقه کار از مهمترین آن هاست. به همین منظور از ماه آینده کلاس های آموزشی را برای توانمندسازی این همکاران برگزار خواهیم کرد.
وی آموزش و تسلط به تمام جوانب حسابداری را برای مسئولان امور مالی ضروری دانست و افزود: ما نمی خواهیم مسئولان و کارکنان امور مالی به صورت تک بعدی فقط به انجام یک کار بپردازند. به عنوان مثال رئیس حسابداری علاوه بر مشرف بودن به مسائل درآمد، باید یک ترخیص کار حرفه ای بوده و در زمینه حقوق و دستمزد تجربه داشته باشد. زیرا ما به دنبال تربیت نیروهایی هستیم که بتوانیم از آن ها به عنوان مسئول و نیرویی متخصص بهره مند شویم. در واقع تمام این عوامل در کنار تعهد کاری و اخلاق، باعث دیده شدن و در نهایت پیشرفت کارکنان می شود تا بتوانند به عنوان یک مسئول مالی خود را مطرح کنند.
طاهری پور در پایان این نشست از حسابداران و کارکنان امورمالی بیمارستان فارابی خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود هرچه بیشتر فرایندهای مالی ارائه دهند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

مهناز طاهری پور، مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *