پیام تبریک دکتر تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز پزشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر فرارسیدن اول شهریور، روز پزشک را به تمام پزشکان جامعه پزشکی که به‌ویژه در این شرایط بحرانی به بیماران خدمت کردند تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه در این خصوص گفت: قدمت حکایت پزشکی در ایران در تاریخ نشانه خردورزی و تولید علم در این سرزمین است و گواهی بر وجود استعدادهای درخشان و اندیشه‌های پرفروغی که در آسمان این مرزوبوم بروز کرده و خواهد کرد، است. ذکر و یادی است از خدمات بی منتها و فداکاری پزشکان که همه عمر خود را مصروف تسکین آلام دردمندان و جلب رضای خداوند کرده و علیرغم همه ناملایمات به‌ویژه در این شرایط شیوع بیماری کرونا از هیچ کوشش و تلاشی در این مسیر دریغ نکرده‌اند.
وی در ادامه افزود: قدرت نهفته در رشته پزشکی، تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان، به‌دست انسانی دیگر است. آنگاه‌که ذهن و اندیشه‌های پاک، تجربه و علم دست‌به‌کار شده و سلامت را بر دردمندان هدیه می‌کند، بی‌شک لبخند خداوند پهنه گیتی را در برگرفته است.یکم شهریورماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، روز قدردانی از مدد این دستان مهربان و دوستدار سلامت جامعه است. 
دکتر تاجیک در پایان افزود: پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را باروح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند. این روز را به جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد شاغل در این شبکه، تبریک می‌گویم  و برای آنتمام همکاران پزشک، اعتلای مقام و علو منزلت آرزو می‌کنم. 
 
 

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *