پیام تبریک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو به مناسبت هفته جهانی غذا

به مناسبت 24 مهر و هفته جهانی غذا مهندس زینب آقامحسنی این روز به را به دست اندرکاران این صنعت از تولید تا توزیع و همه همکاران معاونت غذا و دارو دانشگاه و سازمان غذا و دارو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، متن پیام به این شرح است:
روز جهانی غذا را به دست اندرکاران محترم این صنعت از تولید تا توزیع و همه همکاران ارجمند در معاونت غذا و دارو دانشگاه و سازمان غذا و دارو تبریک عرض می کنم.
 نیاز انسان به غذا مهمترین و حیاتی‌ترین نیاز روزمره است که از بدو تولد تا لحظه مرگ انسان را همراهی می کند. بنابراین دسترسی به غذای سالم و مغذی، دریافت غذای کافی و ضرورتا رهایی از گرسنگی، حق هر انسان است. در یک قیاس منطقی رمز سلامتی روح و جسم چنین قابل تبیین است، سلامتی روح، تابع سلامتی جسم است و سلامتی جسم تابع غذا و تغذیه سالم است. نتیجه این که سلامتی روح تابع تغذیه سالم است.
رژیم غذایی سالم در بردارنده مواد مغذی است که باعث بهبود عملکرد سیستم بدن می‌شود. در این برهه زمانی که جامعه انسانی درگیر موضوع کرونا و آسیب های حاصل از آن است، اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران بر خود فرض می‌داند تا با برنامه‌ریزی‌های لازم نسبت به ترغیب واحدهای تولید محصولات غذایی به تولید غذاهای فراسودمند و همچنین کاهش میزان مواد قندی، نمک و چربی در محصولات تولیدی، دسترسی به غذای سالم و مفید را برای جامعه فراهم نماید تا با تقویت و افزایش ایمنی با ویروس کرونا مقابله شود. امیدوارم با عنایت خداوند متعال و همراهی همکاران محترم در انجام این مهم سرافراز باشیم.
از باری تعالی سلامتی و بهفخری برای کلیه دست اندرکاران صنعت غذا خواهانم.

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *