از سری دوره های آموزشی مدیریت بحران در بیمارستان فارابی

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در حوزه زلزله و بلایای طبیعی در بیمارستان فارابی برگزار می شود

واحد مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بزرگ اقدام به برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل در حوزه زلزله و بلایای طبیعی می کند.

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در حوزه زلزله و بلایای طبیعی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، علی اکبری عسگری، مسئول واحد مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل این بیمارستان در گفت و گو با روابط عمومی بیمارستان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل در حوزه زلزله و بلایای طبیعی گفت: این دوره با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بزرگ روزهای 11 و 18 شهریور 1400 به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار خواهد شد. برگزاری این کارگاه از این جهت دارای اهمیت است که کارکنان نیازمند ارتقا سطح دانش در حوزه پدافند غیر عامل به ویژه در زمینه زلزله و بلایای طبیعی هستند. در این دوره ما به بیان کلیات و مقدمات پدافند غیرعامل و آسیب پذیری و پیامدهای بلایای طبیعی در بیمارستان می پردازیم. همچنین مباحثی نیز درباره اقداماتی که مدیریت بحران بیمارستان فارابی در زمینه مقابله با بلایای طبیعی انجام داده و برنامه های آینده این واحد مطرح می شود.
وی ضمن تشکر از همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه این کارگاه مجازی به میزبانی این سازمان و در ایستگاه آتش نشانی برگزار خواهد شد به همین دلیل مخاطبان می توانند به صورت تصویری با تجهیزات و امکانات آتش نشانی در زمینه زلزله و بلایای طبیعی آشنا شوند.
عسگری در پایان صحبت های خود از برگزاری دوره های اموزشی آشنایی با مواد خطرناک و تیم پاسخ سریع در بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: برای برگزاری این دوره در آینده، نیازسنجی ها و اقدامات لازم انجام شده است.
پوستر این وبینار را از اینجا دریافت کنید.
برای ورود به کارگاه اینجا کلیک کنید.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *