یازدهمین نشست راهبران شبکههای اجتماعی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر ترابی: روابط عمومی ها باید برای تولید محتوا براساس برنامه چهارساله هر دانشکده، برنامه عملیاتی خود را ارائه دهند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در یازدهمین نشست خود با راهبران شبکههای اجتماعی گفت: موضوعات مهم هر دانشکده در قالب برنامه روابط عمومی در سال 1402 شناسایی و به صورت منظم در هر هفته به ازای هر برنامه یک پست در شبکه های اجتماعی بارگذاری شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در نشست 2 اسفند 1401 راهبران شبکههای اجتماعی دانشکده ها که در سالن شورای حکیم سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر ماشاءاله ترابی با تأکید بر ارائه برنامه های سال آینده دانشکده ها گفت: برای ارائه برنامه با در نظر گرفتن تقویم مناسبت ها، باید فهرست جامعی تهیه کرد و بر اساس آن موضوعات محتوای برنامه را پیشنهاد داد.
وی ادامه داد: چنانچه برنامه ها و محتوای پیشنهادی از قبل مشخص باشند می توان پیش بینی های لازم برای ایجاد جذابیت و شور و شعف را در آن داشت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه شبکه های اجتماعی را موضوع مهمی بیان کرد و افزود: هر دانشکده باید در هفته 4 یا 5 پست از فعالیت های مهمی که در آن حوزه و در راستای برنامه های آن واحد رخ می دهد بارگذاری کند زیرا که این موضوع بسیار اثرگذار است.
دکتر ترابی افزود: روابط عمومی ها باید برای تولید محتوا براساس برنامه چهارساله هر دانشکده، برنامه عملیاتی خود را برای حمایت از برنامه 4 ساله و رسانه ای شدن فعالیت ها ارائه دهند. سپس بر اساس آن به صورت هفتگی یا ماهانه محتوای مناسب تولید شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر حضور روابط عمومی واحدها در جلسات هیئت رئیسه دانشکده های خود و تهیه و تولید سرخط خبر و پخش آن در جلسه گفت: برای ایجاد جریان رسانه ای مناسب باید همه بخش ها و گروه ها در تولید محتوا و معرفی دستاوردهای ویژه و منحصر به فرد، مشارکت فعال داشته باشند و تولیدات خود را در قالب انتشار پست در شبکه های اجتماعی و تهیه کلیپ سرخط خبرها ارائه دهید.
نظر دهید