محتوای خبری بیمارستان آرش

دومین صعود پرستار بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آرش به قله دماوند

مهتاب ملااکبری، پرستار بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آرش به قله دماوند صعود کرد.

ملا اکبری در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش گفت: من مهتاب ملا اکبری، پرستار بخش مراقبت های ویژه به مدت 10 سال در بیمارستان آرش خدمت میکنم .
به دنبال علاقه زیاد من به ورزش و خصوصا ورزش کوهنوردی این فعالیت را در اوقات فراغتم انجام میدهم. این دومین صعود من به ارتفاع 5 هزار و 610 متری قله دماوند بود که اولین صعودم،  شهریور سال 97 انجام شد. من تا کنون قله خلنو در ارتفاع 4375، قله آزاد کوه، در ارتفاع ،4355 قله دارآباد، در ارتفاع 3202، پلنگچال، در ارتفاع 2550 متر و ارتفاعات الیمستان و توچال را صعود کردم.
برای این صعود ، گروه 14 نفری ما، دوشنبه 14 مرداد، از گوسفند سرا حرکت کرد و بعد از سه ساعت به بارگاه سوم دماوند رسیدیم. شب را در بارگاه سوم گذراندیم و صبح روز بعد ساعت 5 صبح به سمت قله حرکت کردیم. حدود ساعت 11 به قله رسیدیدم که البته تمام همراهان در گروه توانایی یکسانی نداشتند و تعداد از آنها یک ساعت بعد به قله رسیدند.
ورزش به خصوص ورزش کوهنوردی اراده بالایی میخواهد بخصوص که بتوانی از خواب شبانه ات بزنی و ساعت 3 یا 4 صبح به سمت قله حرکت کنی. ورزش میتواند تاثیر خوبی بر عملکرد کارکنان داشته باشد و امیدوارم همه همکاران روزی ورزش را به عنوان عادت روزانه شان قرار دهند.
من تا کنون با گروه ها زیادی کوهنوردی کرده ام  اما حضور دختر 10 ساله ام، در کنارم را خیلی دوست دارم تا کنون توانسته ایم  به همراه دخترم به ایستگاه پنج توچال صعود کنیم که یکی از لذت بخش ترین خاطرات صعودم بود.