محتوای خبری بیمارستان آرش

فرآیند آموزشی بیمارستان آرش در سیزدهمین جشنواره شهید مطهری موفق به کسب رتبه برتر شد

فرآیند آموزشی بیمارستان آرش با عنوان طراحی، اجرا و ارزشیابی تعهد حرفه ای برای دستیاران زنان بیمارستان آرش بود که دکتر ریحانه یپرجانی و همکارانش اجرا کردند و موفق به کسب رتبه سوم کشوری و رتبه برتر در جشنواره شهید مطهری شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آرش، دکتر پیرجانی، مجری طرح فرآیند طراحی، اجرا و ارزشیابی حرفه ای برای دستیاران زنان بیمارستان آرش بود، شنبه 14 تیر 99 موفق به کسب رتبه برتر در حیطه تدوین وبازنگری برنامه های آموزشی در جشنواره شهید مطهری شد.
وی در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان آرش گفت: این طرح در سال 96 به عنوان یک طرح توسعه آموزشی مصوب شد و در اوایل سال 97 به اجرا در آمد.
این طرح بعد ازطراحی کوریکولوم آموزشی براساس مدل شش مرحله ایی کرن طرح به اجرا در آمد و روش اجرای طرح به صورت integrated  و مستقل انجام شد.
دکتر پیرجانی افزود: اقدامات integrated که در این طرح انجام شده عبارتند از: اختصاص ماهی دوبار گزارش صبحگاهی بیمارستان  به موضوع تعهد حرفه ایی، آموزش برخی مهارت با شیوه اجرای نمایش توسط اساتید، انتخاب دستیار نمونه اخلاق بصورت سالانه و تقدیر در روز پزشک، برگزاری ژرونال کلاب و کنفرانس ها در زمینه تعهد حرفه ای و معرفی سناریو های بالینی وبحث و تبادل نظر پیرامون آنها، درخواست از دستیاران مبنی بر تعریف خاطرات و تجربیات گذشته خود بعنوان بیمارو همراه بیمار و دعوت از بیماران بستری در بخش ها برای حضور در گزارش صبحگاهی و بیان احساسات و نظراتشان و تحلیل عملکرد کادر درمان بود.
وی در پایان گفت :این طرح توسط هرم کرک پاتریک مورد ارزیابی قرار گرفت و تاثیر آن در هر چهار رده هرم مورد مشاهده قرار گرفت.

سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *