محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری جلسه آموزشی مدیریت بحران در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

در جلسه آموزشی مدیریت بحران در مرکز آموزشی درمانی بهارلو، شرح وظایف اعضای اصلی چارت بحران تحویل و مسئولیت های پیش از حادثه برای همه رده ها بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، جلسه آموزشی مدیریت بحران روز پنج شنبه 11 مهر 98 با حضور داود پناهی، مدیر و دبیر کمیته بحران در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.
در ابتدای جلسه پناهی با اشاره به ضعف ها و نقاط قابل بهبود در سیستم مدیریت بیمارستان بیان کرد در شرایط فعلی بیمارستان و با توجه به حوادثی که در ابتدای سال در نقاط مختلف کشور رخ داد، اولین قدم در مدیریت بحران، بررسی مسئولیت های پیش  از وقوع حادثه می باشد. 
مدیر بیمارستان، زیرساخت اصلی برای تقویت نیروها در پذیرش مسئولیت های فوری، میان مدت و دراز مدت را موضوع مسئولیت های پیش از وقوع حادثه دانست.
در ادامه سید سلمان نوربخش، ناظر تاسیسات و جانشین دوم دبیر کمیته بحران، توضیحاتی در خصوص چارت بحران و ویرایش جدید آن به حاضرین ارائه داد.
سپس شرح وظایف به اعضای اصلی چارت تحویل داده شد و قسمت ماموریت های قبل از حادثه روخوانی و به سوالات و ابهامات افراد پاسخ داده شد.
در پایان جلسه مقرر شد جلسات اعضای چارت بحران با حضور اعضای اصلی و جانشین های دوم و سوم حداکثر تا یک ماه دیگر، تشکیل شود. 
خبرنگار: فهیمه نجاری
عکاس: محمد منافی بیرون

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری